ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونی
تکنولوژی

سونی گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۰ را منتشر کرد؛ افزایش ۵۳.۳ درصدی سود خالص

سونی امروز گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۰ یا سه ماهه اول سال مالی خود را منتشر کرد که از افزایش ۵۳ درصدی سود خالص و کاهش ۱.۱ درصدی سود عملیاتی این برند ژاپنی خبر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سونی امروز گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۰ یا سه ماهه اول سال مالی خود را منتشر کرد که از افزایش ۵۳ درصدی سود خالص و کاهش ۱.۱ درصدی سود عملیاتی این برند ژاپنی خبر می‌دهد.

سونی در گزارش مالی خود به سود ۲.۲ میلیارد دلاری در فاصله ماه‌های آوریل تا ژوئن ۲۰۲۰ اشاره کرده که علت افزایش آن مربوط به رشد چشمگیر درآمد بخش‌های بازی‌، سرویس‌های شبکه و خدمات مالی می‌شود. این گزارش مالی، افزایش ارزش سهام این شرکت ژاپنی را در پی داشته است.

با وجود افزایش سود خالص، سود عملیاتی سونی کاهش ۱.۱ درصدی داشته و به ۲.۱۵ میلیارد دلار رسیده که البته بسیار بالاتر از پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر سود عملیاتی ۱.۳۵ میلیارد دلاری است. این شرکت ژاپنی با وجود افزایش سود خود در سه ماهه دوم ۲۰۲۰، کاهش سود خالص و سود عملیاتی سالیانه خود را پیش‌بینی کرده است.

سونی

سونی انتظار دارد سود آن برای سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۱ با کاهش ۲۶.۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن به ۵.۸۵ میلیارد دلار برسد. سازنده کنسول بازی پلی استیشن پیش‌بینی کرده فروش سالانه آن بطور میانگین ۰.۵ درصد افزایش پیدا کند.

در حالی که شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم فروش بخش بازی این کمپانی ژاپنی را افزایش داده، درآمد برخی بخش‌های آن را با کاهش روبه‌رو کرده که برای مثال می‌توان به لغو رویدادهای موسیقی و همچنین تعطیلی سینماها در کشورهای مختلف اشاره کرد. با ادامه محدودیت‌ها در کشورهای مختلف، خط تولید سونی همچنان نمی‌تواند به صورت کامل فعالیت کند و همچنین فروش لوازم الکترونیکی آن کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد.

با شیوع موج دوم کرونا در کشورهای مختلف و افزایش شمار مبتلایان، شرایط می‌تواند برای این کمپانی بدتر از پیش‌بینی آن باشد و درآمد و سود آن کاهش بیشتری را در ادامه سال جاری میلادی تجربه کند، البته عرضه پلی استیشن ۵ در فصل تعطیلات شاید وضعیت را کمی بهبود دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    سونی = زندگی
    سونی = کیفیت
    سونی = دوام
    سونی مثل هیچچچچچچچ کدام !!!?

  • hasan
    hasan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    سونی یه چیز دیگس انشالله برگرده به اوج و شکوه قبلی

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

    سونی برنده دوست داشتنی با کیفیت بنده به شخصه اسم فناوری میاد اول سونی به ذهنم میرسه

مطالب پیشنهادی