ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین پرچمدارهای خود، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این محصولات به ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۳

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین پرچمدارهای خود، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این محصولات به ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ همواره با مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های جدید معرفی شده‌اند و گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امسال این برند کره‌ای نسخه استاندارد و اولترا این محصولات را وارد بازار می‌کند که در کنار مشخصات متفاوت، قیمت‌ آن‌ها نیز با هم فرق می‌کند.

گلکسی نوت ۲۰

گلکسی نوت ۲۰ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ در دو نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب برابر ۱۲۹۹ و ۱۴۴۹ دلار است.

کاربران می‌توانند گلکسی نوت ۲۰ را در رنگ‌های خاکستری (Mystic Gray)، سبز (Mystic Green) و برنزی (Mystic Bronze) سفارش دهند. مدل اولترا با رنگ‌های مشکی (Mystic Black)، سفید (Mystic White) و برنزی (Mystic Bronze) به فروش می‌رسد. پیش فروش این محصولات از فردا یعنی ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و از تاریخ ۳۱ مرداد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. رفرش ریت این پنل برابر ۶۰ هرتز است و سامسونگ برای آن یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این گوشی هوشمند با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز می‌شود.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا از نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +1440p‌ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران با این محصولات می‌توانند ویدیو با رزولوشن 8K بگیرند. برای مقایسه این دو گوشی هوشمند به این مطلب مراجعه کنید و برای مقایسه آن‌ها با پرچمدارهای رقیب، روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Khan
    Khan | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    هیچ چیز جدیدی نداره، نمیدونم چه لزومی میتونه داشته باشه یکی که حداقل در دوسال اخیر گوشی خریده بخواد بره هزاروخرده ای دلار بده بابت این ها جز که پولش زیادی کرده باشه

  • Auroro1251
    Auroro1251 | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    حتی نوت 20 پسرفت کرده

  • Auroro1251
    Auroro1251 | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    چ مزخرف. نوت 20 مثل اس20 لایت میمونه. خیلی هم گرون

  • mehran gh
    mehran gh | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    با این قیمت ها و دلار و....یعنی بالای 35 میلیون
    خوب پس
    هر کی میخره
    حالشو ببره

    • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل
      مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

      مشکل اینجاست که این گوشیا رو فقط واسه آقازاده ها تولید میکنن که همشون خارجن و مشکل رجیستری ندارن پول این گوشیا هم واسشون پول خورده به حساب میاد

مطالب پیشنهادی