ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دابل اکسپوژر
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Blend Photo Editor؛ خالق دابل اکسپوژرهای حرفه‌ای

حتما با تکنیک دابل اکسپوژر (Double Exposure)  کم و بیش آشنا هستید؛ ترفندی در عکاسی که با آن می‌توان دو منظره کاملا متفاوت را با هم ادغام کرد به طوری که تصویری انتزاعی و بسیار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

حتما با تکنیک دابل اکسپوژر (Double Exposure)  کم و بیش آشنا هستید؛ ترفندی در عکاسی که با آن می‌توان دو منظره کاملا متفاوت را با هم ادغام کرد به طوری که تصویری انتزاعی و بسیار بدیع بدست بیاید.

این روزها تقریبا تمام اپلیکیشن‌های ویرایش عکس چنین قابلیتی را در خود دارند. ولی با این وجود سطح کیفی اجرای دابل اکسپوژر در آن‌ها تفاوت بسیار زیادی دارد، تفاوتی که با نصب یک اپلیکیشن اختصاصی برای ممزوج کردن تصاویر مثل Blend Photo Editor به خوبی به آن پی می‌برید.

دابل اکسپوژر

اپلیکیشنی که امروز با آن آشنا می‌شوید، به طور تخصصی برای اجرای تکنیک دابل اکسپوژر طراحی شده و تمرکز خود را روی ادغام هنرمندانه تصاویر گذاشته. نتیجه تصاویر شگفت‌انگیزی بوده که در مطلب مشاهده‌شان می‌کنید.

محصول AppX Studio از دو جهت برای اجرای تکنیک دابل اکسپوژر کولاک کرده. اول تنوع بسیار زیاد افکت‌هاست که در نمونه‌های مشابه کمتر به چنین چیزی برخورد می‌کنید. افکت‌های کلاسیک، آبستره، بوکه، مناظر رنگی، مناظر جنگلی و درختان، مناظر کهکشانی، مناظر شهری و ... دسته‌هایی هستند که در Blend Photo Editor می‌بینید.

هر کدام از این دسته‌ها چندین افکت در خود دارند که هر کدام را می‌توان از نظر شفافیت دستکاری کرد. اما دلیل دوم فوق‌العاده‌ بودن Blend Photo Editor به سادگی کار با آن بر می‌گردد.  افکت‌های اپ طوری طراحی شده‌اند که شما را ناخودآگاه به سمت خلق یک اثر هنری سوق دهند.

این را خیلی سریع و از اعمال اولین افکت متوجه می‌شوید. از آنجا که تکنیک دابل اکسپوژر  معمولا برای آدم‌ها بهتر جواب می‌دهد، فقط کافیست عکس یک شخص را بارگذاری کرده و افکت دلخواهتان را رویش اعمال کنید.

دابل اکسپوژر

Blend Photo Editor به طور خودکار بهترین زاویه را برای نشستن افکت روی عکستان انتخاب می‌کند. بنابراین فقط نیاز دارید که پاک کن را برداشته و حاشیه‌های اضافی را از روی عکستان پاک کنید تا دابل اکسپوژری مثل دو تصویر زیبای بالا داشته باشید.

اپلیکیشن یکی دو ابزار هم برای جابجایی بک‌گراند و تصویر پیش زمینه هم دارد که البته می‌توان گفت کافی نیستند و این ضعف Blend Photo Editor محسوب می‌شود. در واقع شاید احتیاج باشد که با خلق یک دابل اکسپوژر در این برنامه باز هم برای تغییرات نهایی به ویرایشگرهای دیگر احتیاج داشته باشید.

مورد بعد این که اپلیکیشن رایگان نیست و همه افکت‌ها از ابتدا در آن آزاد نیستند. هر چند اگر عملکرد اپ را بپسندید می‌توانید نسخه حرفه‌ای را بخرید یا با یک جستجوی ساده فارسی در گوگل به نسخه آنلاک آن برسید که اوج لذت‌تان از اپلیکیشن را تجربه خواهید کرد.

در هر صورت اگر دوست دارید که تصاویر دابل اکسپوژر فوق‌العاده‌ای مثل عکس‌های این مقاله بسازید، Blend Photo Editor یکی از بهترین گزینه‌هایی که در اندروید برای این کار در اختیار دارید. این اپ خوب را می‌توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Blend Photo Editor

Blend Photo Editor

سازنده: AppX Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
    ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    اصلانم آپ خوبی نیست
    من از فارسروید نسخه کامل رو دانلود کردم
    بدرد نمیخوره خیلی غیر طبیعیه و کیفیتم نداره

  • masoud.hi
    masoud.hi | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    دوست عزیز نیازی نیست پولی پرداخت کنید کافیه برید از سایت فارسروید این برنامه رو به صورت کامل دانلود کنید من هم خودم تا این برنامه رو دیدم بجای رفتن به گوگل پلی سریع رفتم از سایت فارسروید نسخه خریداری شده رو دانلود کردم

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

      خیلی کارت اخلاقی و خوب بوده افرین ?

      • masoud.hi
        masoud.hi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

        وقتی شرکتهای دیگه حق این رو از ما میگیرن که بتونیم خیلی راحت نسخه کامل رو خریداری کنیم و تبعیض قائل میشن در واقع اونا کارشون غیر اخلاقی هست این حق ماست که بتونیم پرداخت کنیم و از نسخه کامل استفاده کنیم ولی چون اونا این کارو میکنن پس سایت های داخلی لطف میکنن که اینکارو برا ما انجام میدن و هیچ اشکالی نداره

  • hemn adeli
    hemn adeli | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    اینجا ایرانه داداش، یه اپ گذاشتی 99 درصدش پولیه
    تو این شرایط خودمون با دست درستش کنیم بصرفه تره تا این که با دلار خرید کنیم

مطالب پیشنهادی