ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

DailyArt
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با DailyArt؛ اپلیکیشنی برای دوستداران هنر

می‌دانید زنی که در تابلوی لبخند ژکوند داوینچی به سمتتان لبخند می‌زند دقیقا که بوده؟ از دلیل بریده شدن گوش‌ وینسنت ون گوگ خبر دارید؟ این‌ها فقط دو نمونه از سؤالاتی هستند که بعد از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

می‌دانید زنی که در تابلوی لبخند ژکوند داوینچی به سمتتان لبخند می‌زند دقیقا که بوده؟ از دلیل بریده شدن گوش‌ وینسنت ون گوگ خبر دارید؟ این‌ها فقط دو نمونه از سؤالاتی هستند که بعد از نصب اپلیکیشن DailyArt می‌توانید به پاسخشان برسید.

اگر شیفته آثار نقاشی امپرسیونیسم، رئالیسم، اکسپرسیونیسم و کوبیسم هستید و دوست دارید بدانید که در پس هر تابلو چه داستان‌ها و حقایقی پنهان شده، DailyArt برای شماست. این اپلیکیشن رایگان فضایی ایجاد کرده که بیش از 1 میلیون نفر از دوستداران هنر، هر روز در آن با یک اثر نقاشی بزرگ و مطرح دنیا آشنا می‌شوند و پرده از رازها و شگفتی‌های زندگی نقاشان‌ آن‌ها بر می‌دارند.

DailyArt

DailyArt آرشیو ارزشمندی از 2500 نقاشی برتر دوران را در خود گردآوری کرده و هر روز به طور رندوم شما را با یکی از آن‌ها آشنا می‌کند. یک روز با داستان تابلوی مونا لیزای داوینچی همراه می‌شوید، و یک روز دیگر با زندگی پر فراز و نشیب و غم‌انگیز وینسنت ون گوگ. همه این داستان‌ها برایتان بازگو می‌شوند و خبر خوب این که با پشتیبانی از زبان فارسی، می‌توانید از خواندن بعضی از این داستان‌ها به زبان‌ مادری‌مان هم لذت ببرید.

البته بیشتر داستان‌ها به زبان انگلیسی هستند و تعداد مقالاتی که به فارسی ترجمه شده زیاد نیست. اما اگر علاقه‌مند بودید خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید و در گسترش مقالات فارسی مشارکت داشته باشید. DailyArt به غیر از معرفی نقاشی‌ها، آرشیو بزرگی از زندگی‌نامه 700 هنرمند و اطلاعات مربوط به 500 موزه هنری شاخص دنیا را هم برایتان گردآوری کرده که از تب مخصوص می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن جستجوگر داخلی نسبتا خوبی هم دارد. تقریبا هر چیزی را که جستجو کنید به آن می‌رسید، ضمن اینکه امکان اشتراک‌گذاری سریع محتوا را در شبکه‌های اجتماعی هم دارید. هر روز با معرفی یک نقاشی جدید، DailyArt شما را با نوتیفیکیشن خبر می‌کند تا بتوانید هر چه سریع‌تر اپلیکیشن را چک کنید. نکته خوب اینکه این نوتیفیکیشن قابل زمان‌بندی هم هست تا موقعی برایتان ارسال شود که مزاحمتان نباشد.

DailyArt

یک قابلیت جالب دیگر اپلیکیشن هم ویجتی است که می‌توانید روی صفحه خانگی از آن استفاده کنید. این ویجت ویترینی از محتوای روزانه DailyArt برای شماست که به غیر از اطلاع‌رسانی جنبه زیبایی هم دارد. فکر کنید هر روز روی صفحه خانگی گوشی یک تابلوی زیبا از نقاشان بزرگ ببینید.

DailyArt برای استفاده روزمره رایگان است ولی در این نسخه هم تبلیغات زیادی دارد و هم پیام‌های گوناگونی به شما می‌دهد که ممکن است به مذاقتان خوش نیاید. بنابراین پیشنهاد می‌کنم حتما از نسخه پرمیوم برنامه استفاده کنید که هم به صورت درون‌برنامه‌ای قابل خریداری است و هم با یک سرچ فارسی در گوگل به نسخه آنلاک و بدون محدودیتش می‌رسید.

اگر دوست دارید در مورد نقاشی‌ها بیشتر بدانید و نگاه‌تان به آن‌ها فقط یک نگاه ساده و گذرا نباشد، بد نیست DailyArt را در گوشی‌تان داشته باشید. لینک‌های دانلود برای اندروید و آی او اس از پایین این مقاله در دسترس هستند.

DailyArt

DailyArt

سازنده: Moiseum قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 91.7 / 9.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    کتاب هیت میکرز رو حتما بخونید

مطالب پیشنهادی