ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات و رندرهای گلکسی S20 FE [تماشا کنید]

طبق گزارش‌ها، سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه ارزان قیمت پرچمدار خود با نام گلکسی S20 FE است و اخیرا ویدیویی از طراحی این دستگاه منتشر شده است. شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 Fan ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

طبق گزارش‌ها، سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه ارزان قیمت پرچمدار خود با نام گلکسی S20 FE است و اخیرا ویدیویی از طراحی این دستگاه منتشر شده است.

شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S20 Fan Edition 5G منتشر شده و اخیرا رندرهای این گوشی هوشمند توسط افشاگر معروف، «OnLeaks» افشا شده‌اند. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با حفره در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی مجهز می‌شود و طراحی آشنایی دارد. این گوشی هوشمند مانند گلکسی نوت ۲۰ بجای پنل پشتی شیشه‌ای، به پنل پشتی پلاستیکی مجهز خواهد شد.

علاوه بر تغییر جنس پنل پشتی، سامسونگ برای کاهش قیمت این دستگاه تغییراتی در میزان حافظه و همچنین دوربین‌های آن نیز اعمال خواهد کرد. به احتمال زیاد مانند گوشی گلکسی S10 لایت، سامسونگ برای محصول جدید خود پردازنده ضعیف در نظر نمی‌گیرد و این امکان وجود دارد که رفرش ریت نمایشگر گلکسی S20 FE 5G نیز ۱۲۰ هرتز باشد.

این گوشی هوشمند به ۶ و ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود و از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری همراهی می‌شود. سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر می‌گیرد که انتظار می‌رود شارژدهی بالایی داشته باشد.

گلکسی S20 FE 5G

انتظار می‌رود این دستگاه به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز شود، با این حال فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. سامسونگ برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ را در نظر می‌گیرد.

گزارش‌ها به احتمال عرضه این محصول در ماه اکتبر در کره جنوبی با قیمت ۷۵۰ دلار اشاره می‌کنند. در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE 5G‌ را در کدام کشورها عرضه خواهد کرد، با این حال در صورتی که این دستگاه با قیمت کمتر از ۸۰۰ دلار در آمریکا و کشورهای اروپایی عرضه شود، فاصله میان گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی A71 را پر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

    حسن اشتباه نکن ما نمیتونیم بخریم وگرنه پایین ترین رده شغلی اونام با دوماه کار کردن میتونه بخره

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    اول گرون میده بعد که میبینه نمیخرن هی از سر و تهش میزنه?

مطالب پیشنهادی