ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی با همکاری لامبورگینی از یک ماشین رونمایی کرد؛ هوراکان دنیای کارتینگ

شیائومی در ادامه رونمایی از محصولات جدیدش به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی، از همکاری مستقیم با شرکت خودروسازی لامبورگینی برای طراحی و ساخت نسل جدید ماشین‌های کارتینگ سری Ninebot GoKart Pro خبر می‌دهد. کمپانی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

شیائومی در ادامه رونمایی از محصولات جدیدش به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی، از همکاری مستقیم با شرکت خودروسازی لامبورگینی برای طراحی و ساخت نسل جدید ماشین‌های کارتینگ سری Ninebot GoKart Pro خبر می‌دهد.

کمپانی چینی شیائومی و غول ایتالیایی خودروسازی لامبورگینی طی قراردادی نسخه Lamborghini Edition ماشین کارت Ninebot GoKart Pro را طراحی کرده‌اند. این وسیله نقلیه جمع و جور با الهام از رنگ زرد مشهور لامبورگینی و استایل مسابقه‌ای خودروی هوراکان طراحی شده و طبق آزمایش‌ها می‌تواند به سرعت حداکثری ۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این در حالی است که نسخه استاندارد این ماشین کارتینگ تنها در رنگ سفید به بازار عرضه شده بود.

نسخه جدید کارت مورد بحث از چراغ‌های LED سری Ice Lake Blue هم برخوردار است که دید هنگام تاریکی آن را بهبود می‌بخشد، و همچنین سیستم شبیه سازی به خصوصی نیز در آن جای‌گذاری شده که صدای موتورهای لامبورگینی را تداعی می‌کند. علاوه بر این تایرهایی ویژه از سوی لامبورگینی برای این ماشین کارت طراحی شده که قابلیت دریفت را ارتقا می‌دهد.

شاید سرعت این کارت خیلی بالا به نظر نرسد، اما در قیاس با نسخه استاندارد حدود ۵ کیلومتر بر ساعت بیشتر بیشینه سرعت دارد. این وسیله نقلیه با باتری ۴۳۲ وات ساعتی همراه بوده که می‌تواند با یک بار شارژ ۶۲ بار مسافت پیست ۴۰۰ متری را طی کرده یا به صورت مستقیم به اندازه ۲۵ کیلومتر سفر کند. استفاده از این دستگاه محدودیت سنی هم ندارد و طبق ادعای سازندگان تمام افراد زیر ۱۰۰ کیلوگرم، از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در حال حاضر شیائومی Ninebot GoKart Pro Lamborghini Edition با قیمت ۱۴۴۰ دلار قابل خریداری خواهد بود که حدودا ۲۰۰ دلار گران‌تر از مدل استاندارد است. این وسیله نقلیه از پایان همین هفته در بازار چین عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک راهی مارکت‌های جهانی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • newsaad
    newsaad | ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

    فکر میکنم لامبورگینی از این جهت همکاری کرده که مردم به تدریج به سمت خودروهای برقی پیش برن و به خاطر برند لامبورگینی حاظر بشن سوار این خودروی مینی بشن. البته نتایج بلند مدت این پروژه شهرهایی بدون آلودگی زیست محیطی است.

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    1400 دلار پول یک دوچرخه خوبه. چی انتظار دارین دیگه؟!
    بنظرم برای می خیلی هم خوبه. اما عجیب از لامبویه ک حاضر شده لوگو شو روی چیزای معمولی بفروشه

  • نیما
    نیما | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    یکمی مسخرست

مطالب پیشنهادی