ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Hago
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن Hago؛ کلوب سرگرمی و گفتگوی اجتماعی

هیچ چیز جای دورهمی‌های دوستانه و بازی‌های گروهی را نمی‌گیرد. ولی حالا که کرونا امان همه را بریده و دورهمی‌ها را تقریبا به صفر رسانده، شاید بازی‌های آنلاین بتوانند نیاز به سرگرمی و تعاملات اجتماعی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هیچ چیز جای دورهمی‌های دوستانه و بازی‌های گروهی را نمی‌گیرد. ولی حالا که کرونا امان همه را بریده و دورهمی‌ها را تقریبا به صفر رسانده، شاید بازی‌های آنلاین بتوانند نیاز به سرگرمی و تعاملات اجتماعی را پوشش بدهند. اپلیکیشن Hago که امروز با آن آشنا می‌شوید، یک هاب اجتماعی بر مبنای سرگرمی‌های آنلاین است؛ جایی که بتوانید هم با دوستان خود به طور آنلاین بازی کنید، هم حرف بزنید و هم سرگرم شوید.

جذابیت اصلی Hago، مینی‌ گیم‌هایش هستند که تقریبا به 100 مورد می‌رسند. بازی‌ها کوتاه و ساده‌اند و با هر کس می‌توانید بازی‌شان کنید، چه آن‌هایی که در فهرست دوستانتان قرار دارند و چه آدم‌های ناشناس که به طور تصادفی رقیب‌تان می‌شوند. برنده هر راند، امتیاز و سکه می‌‌گیرد و سکه‌ها می‌توانند برای خرید آیتم‌های جذاب درون‌برنامه‌ای استفاده شوند.

اپلیکیشن Hago

با این که Hago در اصل برای انجام بازی‌های آنلاین طراحی شده ولی جنبه‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی اش هم قدرتمند هستند. اصلا شاید بتوانیم بگوییم که یکی از مزایای Hago نسبت به Plato (که آن هم یک پلتفرم اجتماعی برای بازی است) همین امکانات قدرتمند اجتماعی‌اش به شمار می‌آیند.

در Hago می‌توانید لایو استریم داشته باشید و لایوهای جذاب دیگران را ببینید. به غیر از این، چت روم‌های عمومی (مثل دوران خاطره‌انگیز یاهو مسنجر) هم در این اپ اجتماعی حضور قدرتمندی دارند و یکی از کانون‌های مهم توجه کاربرانش هستند. در این چت روم‌ها می‌توانید ضمن گفتگوی متنی، ویس چت هم داشته باشید و با دعوت از افراد به مسابقه دوستان جدیدی هم برای خودتان پیدا کنید.

البته اکثر کاربران Hago چینی و شرق آسیایی هستند و به زبان خودشان صحبت می‌کنند، بنابراین برقراری ارتباط در اپ با غریبه‌ها ممکن است خیلی آسان نباشد. ولی اگر خوش شانس باشید حتما از حضور در یک ویس چت عمومی انگلیسی و رقابت‌های حدس نقاشی گروهی لذت وافری خواهید برد.

بزرگترین دلیلی که Hago را به یک هاب اجتماعی و سرگرمی عالی تبدیل کرده، تنوع انتخاب‌هاست. چه تعامل اجتماعی و آشنا شدن با آدم‌های جدید را دوست داشته باشید، چه گفتگو و بازی با دوستان قدیمی، و چه رقابت‌های آنلاین، Hago همه این خواسته‌ها را برایتان برآورده می‌کند.

اپلیکیشن Hago

حتی اگر با دوستی نشسته باشید و بخواهید یک بازی مفرح دو نفره انجام بدهید، Hago گزینه Local Multiplayer را هم در اختیارتان می‌گذارد. در واقع بگذارید اینطور بگویم که اپلیکیشن Hago مثل یک شهربازی می‌تواند تمام نیازهای اجتماعی و سرگرمی‌تان را یکجا برطرف کند، طوری که حداقل برای چند ساعت بتوانید حس تنهایی و فشار قرنطینه را فراموش کنید.

Hago رایگان است و برای پلتفرم‌های آی او اس و اندروید عرضه شده. پس اگر دوست دارید لذت سرگرمی در یک محیط بزرگ و آنلاین بین‌المللی را بچشید و نیازهای ارتباطی‌تان را برطرف کنید، شاید بد نباشد که نیم نگاهی به آن داشته باشید.

یک خبر خوب برای کاربران ایرانی هم این است که در صورت دانلود بازی از کافه بازار، می‌توانید از طریق «بازارچه» به مزیت خرید درون‌برنامه‌ای Hago هم دسترسی داشته باشید. اطلاعات کامل در مورد چگونگی عملکرد بازارچه را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

HAGO - Play With New Friends

HAGO - Play With New Friends

سازنده: HAGO Singapore PTE. LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 296 / 72 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • فراز
    فراز | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    نرم افزار چینیه اگه امنیتتون مهمه بنظرم بیخیالش بشید

  • hasan
    hasan | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

    یواش یواش داریم تو تکنولوژی مخصوصا این گوشیا غرق میشیم خدا به دادمون برسه

    • نیما
      نیما | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

      ما که خیلی وقته غرق شدیم?‍♂️?‍♂️?‍♂️

    • keyvan.yz
      keyvan.yz | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

      فکر نکنم چیز بدی باشه اکه فرهنگ سازی درست بشه

مطالب پیشنهادی