ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اولین فروشگاه شناور خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند

اپل در آینده نزدیک سومین فروشگاه خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند. این فروشگاه طراحی منحصر به فردی دارد و روی آب قرار می‌گیرد. این غول فناوری آمریکایی در بیانیه‌ای از باز کردن این فروشگاه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

اپل در آینده نزدیک سومین فروشگاه خود را در سنگاپور افتتاح می‌کند. این فروشگاه طراحی منحصر به فردی دارد و روی آب قرار می‌گیرد.

این غول فناوری آمریکایی در بیانیه‌ای از باز کردن این فروشگاه در آینده نزدیک در «مارینا بی سندز» یا MBS خبر داده، اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است. این فروشگاه طراحی کروی خواهد داشت و اولین فروشگاه این شرکت در جهان خواهند بود که روی آب قرار می‌گیرد. در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ این محل در اختیار «آوالون» قرار داشت.

سخنگوی اپل درباره این فروشگاه اعلام کرده:

«فروشگاه MBS اپل در آینده نزدیک به سنگاپور می‌آید و تبدیل به اولین فروشگاه این شرکت می‌شود که روی آب قرار می‌گیرد. مانند تمام فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان، فروشگاه مارینا بی سندز نیز بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بی‌صبرانه منتظر ملاقات با شما هستیم.»

اپل نزدیک به یکسال پیش فروشگاه خود در فرودگاه چانگی را افتتاح کرد تا تبدیل به دومین فروشگاه این کمپانی در سنگاپور شود. این غول فناوری آمریکایی اولین فروشگاه خود در سنگاپور و جنوب شرق آسیا را در سال ۲۰۱۷ در «نایتسبریج» افتتاح کرد.

اپل

مدیرعامل اپل، تیم کوک اواخر سال گذشته میلادی در بازدید از سنگاپور به باز کردن سومین فروشگاه این کمپانی در این کشور اشاره کرد که علت آن، تعداد بالای مشتریان در فروشگاه‌های دیگر عنوان شد. با وجود چنین گفته‌ای، به علت شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه‌ها در این کشور خلوت هستند و این ویروس ضربه سنگینی به این بخش و همچنین صنعت توریسم زده است.

میزان خرده‌فروشی در ماه ژوئن کاهش ۲۷.۸ درصدی را نسبت به سال گذشته میلادی تجربه کرده و نزدیک به ۲۲۰۰ توریست در همین ماه از سنگاپور بازدید کرده‌اند، در حالی که این آمار در سال گذشته میلادی به ۱.۶ میلیون نفر رسیده بود.

در حالی که این فروشگاه جدید در منطقه خاصی قرار گرفته، انتظار نمی‌رود در شرایط کنونی باعث افزایش فروش محصولات اپل در این کشور شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی