ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Tom and Jerry Chase؛ تعقیب و گریز

بعد از یک وقفه خیلی طولانی، بالاخره NetEase زحمت کشید و نسخه انگلیسی زبان بازی تام و جری (Tom and Jerry Chase) را منتشر کرد. البته بازی فعلا تنها در دسترس کاربران جنوب آسیا قرار ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بعد از یک وقفه خیلی طولانی، بالاخره NetEase زحمت کشید و نسخه انگلیسی زبان بازی تام و جری (Tom and Jerry Chase) را منتشر کرد. البته بازی فعلا تنها در دسترس کاربران جنوب آسیا قرار گرفته اما همین هم غنیمت است.

فقط قبل از اینکه به خود بازی بپردازیم، بد نیست اضافه کنم که چون Tom and Jerry Chase فعلا در کشورهای محدودی عرضه شده به همین خاطر تجربه‌اش بدون داشتن نرم افزارهای تغییر آی پی شاید ممکن نباشد.

اما خود بازی، Tom and Jerry Chase یکی از بهترین اقتباس‌های روی موبایل است چون DNA کارتون کاملا در آن دیده می‌شود. چرا تام و جری اینقدر دوست داشتنی هستند؟

بازی تام و جری

چون آن تعقیب و گریزِ داستان را به شکلی کامیک گونه و بامزه در قالبِ تصاویری جذاب به تصویر می‌کشند. Tom and Jerry Chase توانسته به چنین چیزی دست پیدا کند.

بازی هم از لحاظ بصری وفادار به کارتون‌ها بوده و هم با دو بعدی کردن گیم پلی Dead By Daylight، آن موش و گربه بازی که دیده بودیم را با همان هیجاناتش به دستان بازیکن سپرده است.

NetEase در بازی‌های اقتباسی‌اش معمولا سعی می‌کند از آرت استایلی نزدیک به خودِ منبع استفاده کرده و با دست گذاشتن روی ویژگی‌های جذاب گرافیکی بازیکن را بیش از پیش غرق در نوستالژی و خاطرات کند.

در ارباب حلقه‌ها شخصیت‌ها کاملا براساس خود فیلم و البته قدرت تلفن‌های هوشمند مدل سازی شده بودند و دنیای بازی برخلاف بقیه کلون‌های Clash of Kings که بی‌روح و خسته کننده می‌زدند کاملا مخاطب را یاد سرزمین میانه می‌انداخت.

از این جنس عناصر در بازی تام و جری هم یافت می‌شود. سبک گرافیکی بازی کاملا یادآور خود کارتون‌ها است، بازی از شخصیت‌‌های مختلف پر شده که هر کدام حتی در جریان خود مسابقه جزییات کافی دارند.

از طرفی اتفاقاتی که در طول بازی برای شخصیت‌ها می‌افتد به‌خاطر استفاده از افکت‌های صوتی و انیمیشن‌های گوناگون کار را بانمک‌تر کرده و حضور کلیپ‌های کوتاه برای بخش آموزش باعث شده تا بازیکن از همان ابتدا ارتباط خیلی خوبی با بازی برقرار کند.

همه این نکات دست به دست هم داده‌اند تا بازی در قسمت صوتی و بصری خود میخش را محکم بکوبد. اما در رابطه با گیم پلی، Tom and Jerry Chase آنلاین بوده و در جریان هر مسابقه چهار موش و یک گربه حضور دارند.

موش‌ها باید پنیرها را به دست بیاورند و گربه نیز باید موش‌ها را بگیرد، آن‌ها را به یک موشک بسته و به هوا بفرستد تا دیگر برنگردند. قبل از شروع هر مسابقه هم بازیکن می‌تواند بین این موش‌ها و گربه هر گروه را خواست انتخاب کند.

همچنین بسته به نقش‌های داده شده هر گروهی که بتواند زودتر وظیفه‌اش را انجام بدهد، برنده می‌شود. در این میان هر دو گروه می‌توانند با آیتم‌هایی که در این تعقیب و گریز به دست می‌آورند، کار حریف را سخت‌تر کرده و سریع‌تر به نتیجه برسند.

در پایان باید گفت Tom and Jerry Chase با الهام درست از Dead By Daylight و فاصله گرفتن از خشونت‌هایش، ماجراجویی جذاب تام و جری را به موبایل آورده است. پیشنهاد می‌کنم این ماجراجویی جذاب را از دست ندهید.

Tom and Jerry Chase

Tom and Jerry Chase

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 1080 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahura Taheri
    ahura Taheri | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

    درود
    برا دانلود در گوگل پلی میزنم این برا کشور شما فعال نیست
    برا دانلود راهی داره

مطالب پیشنهادی