ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت DJI از گیمبال Osmo Mobile 4 با قیمت ۱۴۹ دلار رونمایی کرد

DJI از گیمبال موبایل Osmo Mobile 4 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این مدل نسبت به نسل قبل می‌توان به اضافه شدن گیره آهنربایی اشاره کرد که نصب کردن گوشی را آسان‌تر و سریع‌تر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

DJI از گیمبال موبایل Osmo Mobile 4 رونمایی کرد. از مهم ترین تغییرات این مدل نسبت به نسل قبل می‌توان به اضافه شدن گیره آهنربایی اشاره کرد که نصب کردن گوشی را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

Osmo Mobile 4 همان طراحی تاشو نسل قبل را حفظ کرده اما حالا به لطف بهره مندی از دو قسمت آهنربایی می‌توان گوشی را با سرعت بیشتری به گیمبال وصل کرد. آهنربای اول در واقع همان گیره نگهدارنده است که اطراف گوشی را در بر می‌گیرد و آهنربای دوم به پنل پشتی متصل شده و گوشی را به گیره وصل می‌کند.

گیمبال Osmo Mobile 4 همانند OM 3 پس از جمع شدن به راحتی درون کیف جای گرفته و شارژدهی ۱۵ ساعته را ارائه می‌کند. می‌توان به لطف کابل USB-C که درون جعبه محصول قرار شده باتری گوشی را برای مدت زمان کوتاه شارژ کرد. به گفته سازنده این مدل نسبت به نسل قبل سبک‌تر و کوچک‌تر شده و موتورهای آن نیز ارتقاء پیدا کرده اند.

چندین مد جدید به OM4 اضافه شده و مدهای قبلی نیز بهبود پیدا کرده‌اند. برای مثال قابلیت Dolly Zoom که حالا به Dynamic Zoom تغییر نام داده است، حین دور شدن از سوژه بزرگنمایی را کاهش داده و حین نزدیک شدن بزرگنمایی را کم می‌کند. قابلیت Spin Shot Gimbal Movement موبایل را می‌چرخاند و به کمک قابلیت Clone Me Panorama می‌توانید در تصاویر پانوراما چند کلون از سوژه ایجاد کنید.

گیمبال Osmo Mobile 4 معرفی شد

افکت‌های فوق را به کمک نسل قبلی هم می‌شد خلق کرد، اما DJI حالا مدهای اختصاصی برای آنها در نظر گرفته تا کار کاربران را راحت‌تر کند. به گفته سازنده قابلیت ردیابی سوژه‌ها نیز در گیمبال Osmo Mobile 4 بهتر شده و اگر برای مثال آن را روی میز قرار دهید افراد بالغ، کودکان و حیوانات را بهتر تشخیص می‌دهد.

گیمبال Osmo Mobile 4 از هم اکنون با قیمت ۱۴۹ دلار (تقریباً ۲۰ دلار دلار گران تر از OM 3) از سایت رسمی سازنده قابل خریداری است.

DJI
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی