ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس به زودی گوشی اقتصادی Clover را معرفی می کند

براساس گزارشی که وبسایت اندروید سنترال منتشر کرده وان پلاس قصد دارد یک گوشی اقتصادی با اسم رمز Clover و قیمت ۲۰۰ دلار را تا پایان امسال به بازار عرضه کند. البته تا پیش از این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

براساس گزارشی که وبسایت اندروید سنترال منتشر کرده وان پلاس قصد دارد یک گوشی اقتصادی با اسم رمز Clover و قیمت ۲۰۰ دلار را تا پایان امسال به بازار عرضه کند.

البته تا پیش از این اطلاعات جسته و گریخته ای در رابطه با این تلفن همراه منتشر شده از جمله امتیاز منسوب به آن در گیک بنچ با این حال تازه ترین گزارش اندروید سنترال که به نقل از یک منبع آگاه ناشناس منتشر شده حاوی فهرست کامل مشخصات این گوشی و همچنین گمانه زنی در مورد معرفی قریب الوقوع آن است.

طبق این گزارش Clover نمایشگری ۶.۲۵ اینچی با رزلوشن 720p (برابر با ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) از نوع IPS LCD خواهد داشت و چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز آن را همراهی می کنند. توان پردازشی این موبایل قرار است که از طریق چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ تامین شود و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی نیز انرژی مورد نیازش را تامین خواهد کرد.

وان پلاس همچنین یک حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی بدنه این گوشی تعبیه کرده که آرایه دوربین اصلی سه گانه نیز روی آن دیده می شود. ترکیب حسگرهای به کار گرفته شده در ماژول دوربین اصلی دستگاه عبارتند از ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4. خبر خوب آنکه شرکت سازنده یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری را هم روی بدنه آن تعبیه کرده است.

اندروید سنترال همچنین در گزارش خود خاطرنشان کرده که ترکیب صفحه نمایشگر 720p و چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه به معنای آن است که باتری آن تا دو روز دوام می آورد.

قیمت این گوشی هم قابل توجه است. وان پلاس معمولا به خاطر عرضه گوشی های پیشرفته با قیمت پایین شهرت دارد اما در سال های اخیر با ریتمی آرام اقدام به افزایش قیمت محصولاتش کرده است. اوایل امسال نیز این شرکت یک گوشی میان رده به نام نورد را در قالب دو مدل با قیمت های ۳۹۹ و ۴۹۹ یورو معرفی کرد.

حالا روشن است که این شرکت با عرضه یک گوشی ۲۰۰ دلاری می تواند وارد بازارهای گسترده تری شود و حتی به رقابت با محصولات ارزان قیمت چینی از جمله گوشی های شیائومی بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • navid
    navid | ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

    من می خوام
    ولی پول ندارم??

مطالب پیشنهادی