ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی‌تک؛ داستان اوج وان‌پلاس

کمپانی وان‌پلاس به نسبت سایر رقبا، شرکتی جوان محسوب می‌شود. با این حال تاثیری که گوشی‌های این کمپانی بر سیاست‌های قیمت‌گذاری و انتخاب سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند گذاشته، انکار ناپذیر است. این شما و این داستان اوج کمپانی وان‌پلاس.

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو از آپارات دیجیاتو:

در سال ۲۰۱۳ دو تن از مهندسین کمپانی اوپو به نام‌های پیت لا و کارل پی، دوستان خود را به صرف قهوه به یک کافه دعوت کردند. در این نشست دوستانه این دو شخص متوجه شدند که همه دوستانشان که اتفاقا در کمپانی‌هایی کار می‌کردند که گوشی اندرویدی تولید می‌کند، همگی آیفون دارند.

این دو سپس از خود پرسیدند که چرا دوستان ما همگی آیفون دارند، در حالی که در شرکت‌هایی فعالیت می‌کنند که گوشی اندرویدی تولید می‌کند؟ همین سوال کافی بود که این دو از اوپو خارج شوند و کمپانی وان‌پلاس را راه‌اندازی کنند. شیوه کاری این کمپانی نیز جالب بود، آن‌ها در یک کمپین کیک‌استارتر از کاربران مشتاق پرسیدند که از یک گوشی هوشمند چه می‌خواهند؟ طراحی زیبا، سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار روان یا دوربین مناسب؟ قیمت چطور؟

وان‌پلاس

نتیجه این کمپین منجر شد به وان‌پلاس وان، اولین گوشی هوشمند این کمپانی چینی که تمامی ویژگی‌های مورد انتظار کاربران را تنها با قیمت ۳۰۰ دلار در اختیارشان قرار می‌داد. پس از آن بود که عنوان «قاتل پرچمدار» معنا پیدا کرد و کمپانی‌های سنگین‌وزنی همچون سامسونگ و شیائومی تصمیم گرفتند گوشی‌های خود را با قیمتی رقابتی‌تر وارد بازار کنند.

در ویدیوی فوق علاوه بر مرور تاریخچه این کمپانی، نگاهی هم به مهم‌ترین تغییرات گوشی‌های وان‌پلاس می‌اندازم و سعی می‌کنم روند بلوغ این شرکت دوست‌داشتنی را برایتان بازگو کنم. در نتیجه ویدیو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.