ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی بوک فلکس 5G با پردازنده نسل ۱۱ اینتل معرفی شد

سامسونگ که آبان ماه سال قبل از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را معرفی کرده است. گلکسی بوک فلکس 5G از پردازنده نسل یازدهم اینتل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

سامسونگ که آبان ماه سال قبل از لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را معرفی کرده است. گلکسی بوک فلکس 5G از پردازنده نسل یازدهم اینتل برخوردار بوده و از شبکه 5G و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بوک فلکس 5G اولین لپ تاپ سامسونگ با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و تنها ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد. یک دوربین 720p نیز برای چت تصویری یا گرفتن عکس سلفی بالای نمایشگر تعبیه شده است. این محصول همچنین از قلم S Pen برخوردار بوده و با نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی قابل سفارش است.

گلکسی بوک فلکس 5G از باتری ۶۹.۷ وات ساعتی نیرو می‌گیرد و به گفته سامسونگ «شارژدهی بهینه تری» خواهد داشت. سازنده کره‌ای مدعی شده بود مدل استاندارد گلکسی بوک فلکس تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد که سایت Engadget پس از بررسی این محصول به رقم بهتری از ۱۳.۵ ساعت دست نیافت.

گلکسی بوک فلکس 5G از فناوری Evo اینتل پشتیبانی می کند. این تکنولوژی بیدار شدن آنی دستگاه و حداقل شارژدهی ۹ ساعته در لپ تاپ‌های مجهز به نمایشگر 1080p را امکان پذیر می‌کند. لپ تاپ‌هایی که از فناوری Evo پشتیبانی می‌کنند، باید از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کنند که حداقل شارژدهی ۴ ساعت پس از ۳۰ دقیقه شارژ را میسر می‌کند. بنابراین پیش بینی می‌شود این محصول با طول عمر بهتر باتری روانه بازار شود.

سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت گلکسی بوک فلکس 5Gرا اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    باریکلا سامسونگ

مطالب پیشنهادی