ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خبری از AirPlay 2 و HomeKit در تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ ال جی نیست

بنابر اخبار تازه، ال‌جی «هیچ برنامه‌ای» برای به‌روزرسانی آن دسته‌ از تلویزیون‌هایش که پیش از سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند ندارد. این درحالیست که شرکت کره‌ای پیشتر به مشتریان خود اطمینان داده بود که پشتیبانی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸

بنابر اخبار تازه، ال‌جی «هیچ برنامه‌ای» برای به‌روزرسانی آن دسته‌ از تلویزیون‌هایش که پیش از سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند ندارد. این درحالیست که شرکت کره‌ای پیشتر به مشتریان خود اطمینان داده بود که پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit را به این دسته از تلویزیون‌های خود اضافه خواهد کرد.

در ماه آپریل، ال‌جی در مستندات مربوط به پشتیبانی‌اش، از برنامه‌هایش برای افزودن AirPlay 2 و HomeKit به تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ خود تا پیش از ماه اکتبر ۲۰۲۰ گفته بود. خصوصا آن دسته از تلویزیون‌های ال‌سی‌دی که عبارات «UK» و «SK» را در نام خود داشتند و آن دسته از تلویزیون‌های OLED که عبارات «B8» و «Z8» در نام‌شان بود.

اما جالب اینکه به محض انتشار این خبر، تمام اشارات به برنامه ال‌جی برای به‌روزرسانی تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ از صفحه پشتیبانی وب‌سایت شرکت حذف شد و خود ال‌جی هم برای ماه‌ها سکوت کرد. بالاخره یک هفته پیش، یکی از مشتریان این شرکت از اکانت توییتر رسمی ال‌جی در بریتانیا پرسید که وضعیت این آپدیت چگونه است و ال‌جی بالاخره اعتراف کرد که برنامه‌ای برای پایبندی به وعده خود ندارد.

این خبر به احتمال فراوان باعث برانگیختن خشم مشتریان ال‌جی خواهد شد، خصوصا آن دسته از افرادی که تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ این شرکت را با نیم‌نگاهی به برنامه‌هایش برای پشتیبانی آتی خریدند. ضمنا نیازی به اشاره نیست که ۲۲ هزار دارنده تلویزیون‌های ال‌جی هم پیشتر طوماری در این رابطه امضا کرده بودند و به نظرشان می‌رسید که موفق به جلب نظر ال‌جی شده‌اند.

در صورتی که ال‌جی به وعده خود پایبند می‌ماند، AirPlay 2 باعث می‌شد که کاربران قادر به استریم ویدیو، موزیک و پادکست از طریق آیفون، آیپد یا مک روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خود باشند، بدون اینکه نیازی به اپل تی‌وی باشد. HomeKit هم از سوی دیگر باعث می‌شد که تمام تنظیمات تلویزیون به کمک دستیار صوتی سیری یا اپلیکیشن Hope روی آیفون، آیپد و مک قابل کنترل باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی