ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی با خانه هوشمند ThinQ Home زندگی را راحت‌تر و سبزتر می‌کند

کمپانی LG از خانه هوشمند مجهز به آخرین لوازم خانگی و فناوری‌های این شرکت رونمایی کرد و گوشه‌ای از زندگی هوشمند در آینده را به تصویر کشید. شرکت LG در جریان کنفرانس این شرکت در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹

کمپانی LG از خانه هوشمند مجهز به آخرین لوازم خانگی و فناوری‌های این شرکت رونمایی کرد و گوشه‌ای از زندگی هوشمند در آینده را به تصویر کشید.

شرکت LG در جریان کنفرانس این شرکت در نمایشگاه IFA 2020 از خانه هوشمند ThinQ Home رونمایی کرد. این خانه ۴ طبقه که به گفته LG ساختش در جنوب شهر سئول حدوداً یک سال زمان برده، می‌خواهد به لطف فناوری‌ها و لوازم خانگی پیشرفته این شرکت زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند.

LG با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ThinQ Home نمونه ایده آل خانه هوشمند در آینده است که زندگی امن‌تر و راحت‌تر را به لطف آخرین لوازم خانگی و فناوری‌های IT این شرکت امکان پذیر می‌کند. LG می‌گوید خانه هوشمند این شرکت می‌خواهد سه ارزش اصلی یک خانه یعنی محافظت، راحتی و سرگرمی را در دوران کرونا فراهم کند.

درب اصلی خانه ThinQ Home به فناوری تشخیص چهره مجهز شده و دستگیره درب نیز با استفاده از اشعه فرابنفش ضدعفونی می‌شود. درون منزل جدیدترین لوازم خانگی این سازنده کره‌ای قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به کمد بخار و تصفیه کننده هوا اشاره کرد. این خانه همچنین به محصولات آینده LG از جمله هود هوشمند و پنجره‌های مجهز به پنل OLED شفاف مجهز شده است.

به گفته LG یکی از دیوارهای این خانه هوشمند با استفاده از فرامین صوتی حرکت کرده و تلویزیون ۷۷ اینچی OLED را نمایان می‌کند. خانه هوشمند ThinQ Home از آینه‌های هوشمندی به نام Home Concierge برخوردار است که به کاربر اجازه کنترل لوازم خانه را داده و مطلع شدن از میزان مصرف انرژی و ارتباط با اتاق‌های دیگر را میسر می‌کنند.

LG می‌گوید برای تأمین برق این خانه از سیستم فتوولتاییک (photovoltaic) متشکل از ۹۹۸ پنل خورشیدی که روی پشت بام نصب شده‌اند استفاده کرده است. به گفته سازنده این خانه عادات مصرف برق ساکنین را یاد گرفته و سپس به طور خودکار مصرف انرژی را تنظیم می‌کند. این خانه همچنین توانایی کنترل اتوماتیک دما و رطوبت را داشته و سطح گرد و غبار موجود در منزل را به منظور تمیز نگه داشتن محیط تحلیل می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی