ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL از جایگزین ۱۲۰ دلاری خود برای ایرپادهای اپل رونمایی کرد

بنابر اعلام رسمی TCL، ایربادهای وایرلس جدید این شرکت با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو (معادل حدودا ۱۲۰ دلار) عرضه خواهند شد. ایرباد جدید این شرکت که MoveAudio S200 نام دارد، دقیقا همان ویژگی‌هایی را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۶

بنابر اعلام رسمی TCL، ایربادهای وایرلس جدید این شرکت با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو (معادل حدودا ۱۲۰ دلار) عرضه خواهند شد. ایرباد جدید این شرکت که MoveAudio S200 نام دارد، دقیقا همان ویژگی‌هایی را در خود جای داده که از یک ایرباد وایرلس حقیقی انتظارش را دارید: چیزهایی مانند کاهش نویز الکترونیک (ENC) برای کاهش نویز پس‌زمینه، قابلیت کنترل لمسی، قابلیت تشخیص پوشیده شدن و سازگاری با دستیار‌های صوتی گوگل اسیستنت و سیری.

اما علی‌رغم این ویژگی‌ها، عمر باتری ایرباد مورد اشاره جای تعریف چندانی ندارد. MoveAudio S200 با هر بار شارژ به مدت ۳.۵ ساعت همراهی‌تان می‌کند. اما نکته مهم اینست که در صورت استفاده صحیح از کیس شارژ این ایرباد، عمر باتری را می‌توانید تا ۲۳ ساعت افزایش دهید. اما برای اینکه این ضعف جبران شده باشد، TCL می‌گوید که ایرباد جدیدش از استاندارد IP54 برخوردار شده و یعنی در برابر آب و گرد و خاک از خود مقاومت نشان می‌دهد.

ایرباد MoveAudio S200 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز از راه رسیده و تا پایان ماه جاری میلادی روانه بازار اقصی نقاط جهان خواهد شد. اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری راجع به این ایرباد به دست نیاورده‌ایم، اما محصولی که توسط TCL ساخته شده و چنین قیمت‌گذاری معقولی داشته باشد، قطعا شانس زیادی برای موفقیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی