ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

TCL از تبلت‌های Tab Max و Tab Midدر ابعاد ۱۰ و ۸ اینچی رونمایی کرد

TCL در نمایشگاه IFA 2020 از محصولات جدید خود رونمایی کرد که شامل ۲ تبلت، ایربادهای کاملا بی سیم و ساعتی هوشمند می‌شود. بین این محصولات احتمالا تبلت Tab Max با نمایشگر ۱۰.۳۶ خود از همه جذابتر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳

TCL در نمایشگاه IFA 2020 از محصولات جدید خود رونمایی کرد که شامل ۲ تبلت، ایربادهای کاملا بی سیم و ساعتی هوشمند می‌شود.

بین این محصولات احتمالا تبلت Tab Max با نمایشگر ۱۰.۳۶ خود از همه جذابتر باشد. پنل IPS LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی حاشیه‌هایی بسیار اندک داشته و با قلم دیجیتال سازگاری دارد. مشخصات این تبلت به پای مدلی مثل تب S7 نمی‌رسد اما برای تماشای ویدیو و تماس تصویری کفایت می‌کند.

Tab Max از نظر سخت افزاری به چیپست ۸ هسته‌ای مدیاتک MT8768T، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه و باتری ۸ هزار میلی آمپرساعتی مجهز شده است. دوربین‌های اصلی و سلفی هم به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

سازنده سعی کرده با فناوری پردازش تصویر NXTVISION سطح جزییات و اشباع رنگ را تا حد مطلوبی بهینه کند. این دستگاه در نسخه‌های سازگار با LTE یا  Wi-Fi عرضه می‌شود و قیمت آنها به ترتیب ۲۹۹ و ۲۴۹ یورو اعلام شده است.

دیگر تبلت کمپانی چینی Tab Mid نام دارد و میزبان نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۹۰ پیکسل است که برخلاف مدل اول حاشیه‌های نسبتا زیادی هم دارد. این مدل از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. چیپست مدیاتک از مودم  X12 LTE با حداکثر سرعت ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه و هسته‌های پردازشی Kryo 260 با آرایش دو خوشه ای ۴+۴ برخوردار است که چهار هسته قدرتمند و چهار هسته کم مصرف را شامل می شود.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی این تبلت ۲۲۹ یورویی چنگی به دل نمی‌زنند. ظرفیت باتری هم ۵۵۰۰ میلی آمپرساعت عنوان شده که برای تبلتی با این ابعاد چندان امیدوار کنند نظر نمی‌رسد. از نظر نرم افزاری هر دو مدل به اندروید ۱۰ مجهز شده‌اند و زمان عرضه آنها پاییز سال جاری عنوان شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی