ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برترین گوشی های بنچمارک انتوتو
تکنولوژی

انتوتو فهرست برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده را منتشر کرد

شیائومی می ۱۰ الترا که قبلا در صدر فهرست DxOMark قرار گرفته بود؛ در فهرست انتوتو هم با کنار زدن رقبای قدرش بر صدر لیست تکیه زده است. آنتوتو یکی از پایگاه‌های بنچمارک معتبر است و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

شیائومی می ۱۰ الترا که قبلا در صدر فهرست DxOMark قرار گرفته بود؛ در فهرست انتوتو هم با کنار زدن رقبای قدرش بر صدر لیست تکیه زده است.

آنتوتو یکی از پایگاه‌های بنچمارک معتبر است و هر ماه بر اساس ینچمارک‌های ثبت شده فهرستی از قدرتمندترین گوشی‌ها را منتشر می‌کند. صدر این فهرست برای چندین ماه متوالی در اختیار اوپو فایند X2 پرو بود که برای نخستین بار از مرز ۶۰۰ هزار امتیاز عبور کرد. در ماه آگوست اما از رتبه برتر این فهرست ۸ گوشی بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز دریافت کرده‌اند که از ارتقای قدرت پردازش گوشی‌ها حکایت دارد.

همانطور که می‌بینید رتبه اول ماه قبل حالا به جایگاه پنجم سقوط کرده است. در صدر این فهرست نام شیائومی می ۱۰ الترا می‌درخشد که از همان زمان معرفی به واسطه سخت‌افزار قدرتمندش سر و صدای زیادی به پا کرده بود. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه UFS 3.1 این گوشی قدرت سخت افزاری را کم نظیری را به ارمغان آورده اما کسب چنین امتیازی مستلزم نرم‌افزار بهینه است. دوربین این گوشی هم به قدری کارآمد است که در رده اول فهرست DxOMark جاخوش کرده است.

رتبه‌های دوم و سوم انتوتو در ماه آگوست به ترتیب در اختیار ویوو IQOO 5 و ایسوس ROG Phone 3 قرار دارد که بر خلاف دیگر مدل‌‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برد. در رده‌های بعدی هم شیائومی بلک‌شارک 3S، ویوو X50 Pro پلاس، اوپو فایند X2، می ۱۰ پرو، IQOO Neo 3 و ردمی K30 پرو قرار دارند. جالب اینجاست فاصله بین رتبه اول تا دهم حدود ۵۰ هزار امتیاز است.

 برترین گوشی های بنچمارک انتوتو

در فهرست برترین میان‌رده‌های ماه آگوست آنتوتو گوشی‌های ردمی 10X 5G و نسخه پروی آن رتبه‌‌‌‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌‌اند. هر دوی این گوشی‌ها از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰ بهره می‌برند.موبایل‌های رده سوم تا هشتم نیز به تراشه کیرین مجهز شده‌اند و تا رتبه نهم خبری از گوشی‌‌های دارای چیپست اسنپدراگون نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

    برترین گوشی ها از نظر دوربین و سخت افزار و قدرت پردازش همگی از چین ...
    افول سامسونگ الجی کره
    تراشه های برتر ب ترتیب
    اسنپدارگون
    کراین
    اگزبنوس
    مدیاتک
    سنسورهای دوربین موبایل ب ترتیب
    سنسور سونی
    سنسور سامسونگ
    سنسور omni
    و متفرقه

  • Patrick
    Patrick | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

    ایفون با اندروید مقایسه نمیشه این بنچمارک هم مخصوص اندرویدی هاست

مطالب پیشنهادی