ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ‌های متعدد سرفیس Duo صدای کاربران را درآورد [تماشا کنید]

با وجودی مایکروسافت زمان زیادی را صرف توسعه گوشی هوشمند «سرفیس Duo » گوشی تاشوی اندرویدی خود کرده است، اما تجربه واقعی کاربران خبر از وجود باگ‌های بسیار دستگاه می‌دهد. کاربران بسیاری با انتشار ویدیوهای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

با وجودی مایکروسافت زمان زیادی را صرف توسعه گوشی هوشمند «سرفیس Duo » گوشی تاشوی اندرویدی خود کرده است، اما تجربه واقعی کاربران خبر از وجود باگ‌های بسیار دستگاه می‌دهد.

کاربران بسیاری با انتشار ویدیوهای مختلف، تجربیات نا امید کننده و گزارش نارضایتی‌های خود را از باگ‌های سرفیس Duo منتشر کرده‌اند. گزارش‌ کاربران در توئیتر نشان می‌دهد ردموندی‌ها کماکان باید روی دستگاه خود کار کنند تا بتوانند باگ‌های مختلف دستگاه را برطرف کنند.

«اریکا گافمن»، یکی از کاربرانی است که در توئیتی، باگ‌ سخت افزاری سرفیس Duo را در قالب ویدیویی کوتاه منتشر کرد. این باگ به ‌قدری برایش آزاردهنده بود که حتی به فکر شکستن گوشی افتاده بود.

گریگوری مک فادن» از مشکل تشخیص ژست حرکتی دستگاه شکایت کرده است. موضوعی که وی روی آن دست گذاشته پیش از این نیز توسط کاربران دیگری نیز گزارش شده است.

البته با وجود تمام این باگ‌ها، بسیاری از صاحبان سرفیس Duo هنوز دستگاه خود را دوست دارند. اما کاملاً واضح است که باگ‌هایی وجود دارد و مایکروسافت باید بتواند تدبیری برای این موضوع بیندیشد.

«کلارک»، یکی دیگر از کاربرانی است که به انتشار یک ویدیو در مورد باگ‌های سرفیس Duo بسنده نکرده و باگ‌های مختلفی اعم از مشکلات مربوط به تاخیر در تشخیص ژست‌های حرکتی و بهینه نبودن پلی استور برای نمایشگر دوگانه و سایر موارد را در ویدیوهای متعددی به اشتراک گذاشته است.

حال باید ببینیم مایکروسافت چه تصمیمی برای برطرف کردن این باگ‌ها خواهد گرفت. ردموندی‌ها که این همه زمان و انرژی صرف سرفیس Duo کرده‌اند، آیا می‌توانند کاربران خود را راضی نگه دارند؟ آیا ممکن است کاربران دیگری نیز به انتشار ویدیوهای مشابه از باگ‌های دستگاه خود دست بزنند و فضایی متشنج برای مایکروسافت ایجاد شود؟

باید ببینیم درنهایت موضوع به چه شکلی از سوی مایکروسافت مدیریت خواهد شد و چگونه می‌خواهد باگ‌های گجت دو نمایشگره خود را برطرف سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milad
    Milad | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    از قبل معلوم بود. دستگاه های جدید همیشه باگ دارن. به مروز زمان حل میشه.

مطالب پیشنهادی