ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گزارش ویدیویی: از مراسم «Time Flies» اپل چه انتظاری داریم؟

اپل فردا همان طور که هفته پیش اعلام کرد، قرار است طی یک مراسم تماماً آنلاین مشابه آن چه در WWDC2020 هم دیدیم، از محصولات جدید خود رونمایی کند. البته با نگاهی دقیق به جزئیات ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۰

اپل فردا همان طور که هفته پیش اعلام کرد، قرار است طی یک مراسم تماماً آنلاین مشابه آن چه در WWDC2020 هم دیدیم، از محصولات جدید خود رونمایی کند. البته با نگاهی دقیق به جزئیات افشا شده از این مراسم می‌توان گفت احتمالاً تنها شاهد اپل واچ سری ۶ و آیپد ایر جدید خواهیم بود و خبری از سری آیفون ۱۲ نیست.

البته از آن‌جایی که اپل همواره کاربرانش را شگفت‌زده کرده، نمی‌توان درست پیشبینی کرد که آیا واقعاً تنها اپل واچ سری ۶ را می‌بینیم یا قرار است برای اولین بار چشممان به ۴ آیفون جدید بیفتد. در هر صورت مشابه همیشه انتظاراتی از مراسم اپل وجود دارد و گمانه‌زنی‌های در رابطه با محصولاتی که معرفی می شوند، به اوج خوش می‌رسد. در این مطلب و به صورت جامع‌تر در ویدیویی که در ادامه خواهید دید به سراغ این محصولات رفته و اطلاعاتی که از آن‌ها می‌دانیم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

محصولی که با اطمینان کامل می‌توان از آن صحبت کرد، اپل واچ سری ۶ با ویژگی‌های سلامت محور جدید است. گفته می‌شود این ساعت هوشمند تفاوت آن‌چنانی از نظر طراحی با دو نسل پیشین خود نداشته و محوریت تمرکز اپل بیشتر بر سلامت میلیون‌ها کاربر اپل واچ گذاشته شده است. از همین رو پیشبینی شده که اپل واچ سری ۶ به سیستم سنجش اکسیژن خون، پایش استرس و حملات پنیک مجهز شود. دیگر قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند پایش خواب نیز همراه با watchOS 7 به دست کاربران می‌رسد.

دومین محصول به احتمال زیاد آیپد ایر جدید با طراحی مشابه آیپد پرو خواهد بود. البته با نگاهی به هرم محصولات اپل، می‌توان گفت آیپد ایر قرار نیست اکثر ویژگی‌های تبلت‌های گران‌قیمت‌تر اپل را همراه داشته باشد. مهمترین تصمیمی که برای کاهش قیمت نهایی این آیپد گرفته شده، جایگزینی فیس آی دی با تاچ آی دی است. از آن‌جایی که طراحی آیپد ایر جدید مشابه آیپد پرو خواهد بود، دیگر جایی برای تاچ آی دی در حاشیه‌های نمایشگر نمی‌ماند. در نتیجه حسگر اثر انگشت یا باید به زیر نمایشگر برود، یا این که روی دکمه پاور تعبیه شود که گزینه دوم محتمل‌تر است.

در کنار این دو محصول شاید سری‌ آیفون ۱۲ که گفته می‌شود دو عضو ارزان‌قیمت و دو عضو پرو دارد هم معرفی شوند. البته با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، طرفداران آیفون باید یک ماه دیگر نیز صبر کنن تا اپل طی مراسمی جداگانه پرچمدارهای جدید خود را روانه بازار کند. این ۳ محصول به کنار، شایعاتی مبنی بر معرفی هدفون‌های روگوشی ایرپاد استودیو، ردیاب کوچک ایرتگ، هوم‌پاد مینی، پد شارژ بی‌سیم ایرپاور و اولین مک‌بوک با پردازنده آرم هم به گوشی می‌رسد. این که کدام از این محصولات رنگ روز را به خود می‌بیند، مشخص نیست. در ویدیو زیر با ما همراه باشید تا به صورت مفصل‌تر این محصولات را واکاوی کنیم. همچنین همانند همیشه، مراسم فردا شب اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. فراموش نکنید که ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ۲۵ شهریور، با دیجیاتو همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی