ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبین‌نت به مدارس پهنای‌باند اختصاصی با تخفیف ویژه ارائه می‌کند

مساله آموزش مجازی از زمان شروع سال تحصیلی گریبانگیر خانواده‌ها و مدارس شده و بسیاری از دانش آموزان را دچار مشکل کرده است. برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین باعث شده که برخی مدارس نتوانند ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵

مساله آموزش مجازی از زمان شروع سال تحصیلی گریبانگیر خانواده‌ها و مدارس شده و بسیاری از دانش آموزان را دچار مشکل کرده است. برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین باعث شده که برخی مدارس نتوانند از پس برگزاری این کلاس‌ها بر بیایند و مشکلاتی نیز در رابطه با برگزاری کلاس آنلاین در شبکه‌های دیگر وجود دارد که دانش آموزان را به کیفیت مطلوبی از سطح آموزش مجازی نمی‌رساند. مبین نت برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده و قصد دارد تا به مدارس خدمت ویژه‌ای را برای برقراری یک کلاس آنلاین ساده‌تر اعطا کند.

شرکت ارتباطات مبین‌نت به منظور تسهیل فرایند برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین، اینترنت با پهنای‌باند اختصاصی را در اختیار مدارس قرار می‌دهد. این سرویس با تخفیف ویژه برای مدارس سراسر کشور ارائه می‌شود.

شایان ذکر است سرویس اینترنت ویژه مدارس بدون محدودیت در حجم ارائه شده و نصب و راه‌اندازی آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. پهنای‌باند اختصاصی این سرویس، ارتباطی بدون قطعی و با بالاترین کیفیت را در اختیار مدارس قرار می‌دهد.

مبین نت اعلام کرده که پشتیبانی سرویس اینترنت ویژه مدارس به صورت ویژه، 24 ساعته و در تمام ایام هفته انجام خواهد شد. با سرویس جدیدی که مبین نت در نظر گرفته می‌توان امیدوار بود مدارسی که کلاس‌های آنلاین مجزا و اختصاصی برای دانش آموزان خود برگزار می‌کنند دیگر دچار مشکل در برقراری این موارد نباشند و دردسرهای آموزش مجازی کمتر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه اینستاگرام مبین نت (خدمات سازمانی) مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    میگن خیلی قطعی زیاد داره

مطالب پیشنهادی