ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از موبایل ال‌جی وینگ با نمایشگر چرخان

ال‌جی «وینگ» با سازوکار منحصر به فردش یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌ها در سال‌های اخیر است و دیجیاتو مراسم معرفی آن را امروز ساعت ۱۸:۳۰ به صورت زنده پوشش می‌دهد. ال‌جی با هدف به چالش کشیدن طراحی‌های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۹

ال‌جی «وینگ» با سازوکار منحصر به فردش یکی از نوآورانه‌ترین گوشی‌ها در سال‌های اخیر است و دیجیاتو مراسم معرفی آن را امروز ساعت ۱۸:۳۰ به صورت زنده پوشش می‌دهد.

ال‌جی با هدف به چالش کشیدن طراحی‌های کلیشه‌ای و یافتن روش‌های ابتکاری برای رفع نیازهای کاربران اخیرا طرحی را با عنوان «پروژه اکسپلورر» کلید زده است. گوشی وینگ با پنل چرخان نخستین محصولی است که از دل این پروژه بیرون آمده و قرار است امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از آن رونمایی شود. کمپانی کره‌ای علاوه بر معرفی این موبایل توضیحات بیشتری را درباره پروژه اکسپلورر ارائه می‌کند که احتمالا شامل محصولات خلاقانه‌ای دیگری است که از طراحی مرسوم و کلیشه‌ای فاصله گرفته‌اند. از شما دعوت می‌کنیم برای تماشای گزارش زنده دیجیاتو از این رویداد ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سایت با ما همراه شوید.

کمپانی کره‌ای جدای از انتشار یک تیزر تاکنون اطلاعاتی را درباره وینگ منتشر نکرده است اما چند ویدیوی کوتاه از آن به دست رسانه‌ها رسیده است. این گوشی برخلاف «گلکسی فولد» و «میت ایکس» تاشو نیست بلکه از دو پنل تشکیل شده که روی هم چرخیده و به شکل بعلاوه باز می‌شوند. مزیت اصلی وینگ نسبت به دیگر گوشی‌های تاشو ضخامت اندک است که در تصاویر منتشر شده با موبایلی مثل گلکسی نوت تفاوت زیادی ندارد.

نمایشگر اصلی این موبایل احتمالا ۶.۸ اینچی و پنل ثانویه آن ۴ اینچی خواهد بود. ال‌‌جی برای بهره‌برداری کامل از مزایای نمایشگر ثانویه رابط کاربری ویژه‌ای طراحی کرده که در بازی‌ها اطلاعات اضافی را در اختیار کاربر قرار داده و حین پخش موزیک و ویدیو کلیدهای کنترلی را در برمی‌گیرد.

چیپست به کار رفته در ال‌جی وینگ احتمالا اسنپدراگون 765G خواهد بود که با شبکه 5G سازگاری دارد. این موبایل از ۱۴ مهر ماه وارد بازار خواهد شد اما از قیمت آن هنوز حرفی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • khodehossein
    khodehossein | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    آدرسی که بشه با گوشی به صورت مجازی کار کرد رو کسی داره؟

  • khodehossein
    khodehossein | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    یه آدرسی آخر ویدیو بود که میتونستی با گوشی به صورت مجازی کار کنی!!!
    کسی آدرسو داره؟

  • mohammadrd
    mohammadrd | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    فقط اونجا که تا به دختره رسید کلا لایو و قطع کردین? ? ?

مطالب پیشنهادی