ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با بهترین ابزارهای رایگان دسکتاپ برای بازاریابی اینستاگرام آشنا شوید

نزدیک به ۸۰۰ اپ موبایل و ابزارهای شخص ثالث برای مدیریت حساب اینستاگرام شما وجود دارد و چندین برنامه و ابزار دسکتاپ نیز برای این شبکه اجتماعی توسعه پیدا کرده‌اند. در این مطلب به معرفی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

نزدیک به ۸۰۰ اپ موبایل و ابزارهای شخص ثالث برای مدیریت حساب اینستاگرام شما وجود دارد و چندین برنامه و ابزار دسکتاپ نیز برای این شبکه اجتماعی توسعه پیدا کرده‌اند. در این مطلب به معرفی بهترین ابزارهای رایگان برای بازاریابی اینستاگرام می‌پردازیم.

در حالی که برنامه‌های زیادی برای بازاریابی اینستاگرام در دنیای موبایل وجود دارند، نمی‌توانید تمام کارها خود را با گوشی‌های هوشمند انجام دهید و همچنین راندمان شما با گوشی به اندازه دسکتاپ نخواهد بود. در ادامه برای آشنایی با بهترین ابزارهای رایگان کامپیوتر برای بازاریابی اینستاگرام همراه دیجیاتو باشید.

Everliker

بازاریابی اینستاگرام

شاید بخواهید چندین پست را با هشتگ خاصی لایک کنید و برای این کار به سراغ اپ‌های شخص ثالث یا ربات‌ها نروید. برای این کار می‌توانید از Everliker استفاده کنید. Everliker یک افزونه کروم بوده که از طریق حساب اینستاگرامی که با سیستم خود وارد آن شده‌اید، کار می‌کند.

این افزونه از شما درخواست جزئیات ورود نمی‌کند و تنها از کامپیوتر و آدرس آی‌پی شما برای لایک کردن پست‌ها استفاده می‌کند. از آنجایی که اقدامات آن مستقیما توسط شما تنظیم و مدیریت می‌شوند، امنیت اکانت را زیرسوال نمی‌برد. برای دانلود افزونه Everliker روی این لینک کلیک کنید.

هزینه: ۷۰۰ لایک در روز رایگان است و برای بیش از این مقدار باید هزینه پرداخت کنید.

Flume

بازاریابی اینستاگرام

Flume یک اپ دسکتاپ ساده بوده که توسط آن می‌توانید در سیستم عامل مک او اس از اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده و آن را مدیریت کنید. نسخه رایگان این برنامه امکان استفاده از حساب شما توسط وب اپ را فراهم می‌کند، البته چندین ویژگی جدید در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل ارسال و پاسخگویی به دایرکت مسیج‌ها می‌شود.

این برنامه رایگان است اما با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار می‌توانید به صورت مستقیم درون حساب خود محتوا پست کنید و همچنین آن را روی چندین کامپیوتر با چندین حساب فعال کنید.

هزینه: رایگان یا ۱۰ دلار برای استفاده از چندین حساب

Pixlr

بازاریابی اینستاگرام

اپ‌های ویرایش تصویر زیادی برای گوشی‌های هوشمند توسعه پیدا کرده‌اند، اما اگر به دنبال یک ابزار مناسب برای دسکتاپ هستید، می‌توانید Pixlr را تجربه کنید. Pixlr یک ویرایشگر تصویر مبتنی بر وب بوده که قابلیت‌های کافی در اختیار شما قرار می‌دهد و استفاده از آن راحت است. افرادی که با فتوشاپ آشنایی داشته باشند، می‌توانند به راحتی با این ابزار کار کنند.

هزینه: رایگان

Canva

بازاریابی اینستاگرام

Canva یک نرم افزار طراحی مناسب بوده که می‌توانید با مرورگر خود از آن استفاده کنید تا محتوای مناسبی برای اکانت اینستاگرام خود تولید کنید. Canva بیش از ۸۰۰۰ قالب رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد که شامل ترندهای روز نیز می‌شود.

این ابزار از محتوای ویدیویی پشتیبانی می‌کند و تصاویر استوک رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی در آن به آیکون‌ها و گیف‌ها نیز دسترسی پیدا می‌کنید. با استفاده از Canva می‌توانید محتوای منحصر به فرد برای استوری‌ها یا پست‌های خود تولید کنید.

هزینه: رایگان یا ۱۳.۳۹ دلار ماهانه برای حساب پریمیوم

Later

بازاریابی اینستاگرام

ابزارهای زمانبندی و پست کردن محتوای زیادی وجود دارد که Later یکی از بهترین آن‌ها برای کاربران دسکتاپ محسوب می‌شود. این ابزار قابلیت‌هایی بیش از زمانبندی پست‌های شما دارد و توسط آن می‌توانید اقدامات دیگری مانند ذخیره مجموعه هشتگ‌ها یا نظارت روی کامنت‌ها را انجام دهید. اگر نحوه ایجاد فاصله میان پاراگراف‌ها در کپشن پست‌ها برای شما تبدیل به یک سوال شده، باید بدانید که توسط Later می‌توانید چنین کاری را انجام دهید.

از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به لندینگ پیج آن اشاره کرد که مشابه با صفحه اینستاگرام بوده و محتوایی مانند تصاویر با قابلیت کلیک کردن روی آن‌ به نمایش گذاشته می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی فید اینستاگرام قابل کلیک برای ایجاد ارتباط میان مخاطبان و محصولات خود بسازید.

هزینه: برای یک حساب و ماهانه ۳۰ پست رایگان است.

Linktree

بازاریابی اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام حساب‌ها را به استفاده از یک لینک در بیوگرافی محدود کرده و نمی‌توان در پست‌ها لینک‌ با قابلیت کلیک قرار دارد، استفاده هوشمندانه از این لینک در بازاریابی اینستاگرام ضروری است. Linktree یک داشبورد کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد تا چندین لینک با عناوین مناسب ذخیره کنید و مخاطبان به راحتی به آن‌ها دست پیدا کنند.

هزینه: تا ۱۰ لینک رایگان است و برای لینک‌های بیشتر باید با پرداخت ماهانه ۶ دلار نسخه پرو را خریداری کنید.

Social Blade

بازاریابی اینستاگرام

اگر می‌خواهید به آمار روزانه عملکرد حساب خود دست پیدا کنید یا اینکه ببینید رقیبان شما چه عملکردی دارند، می‌توانید از Social Blade استفاده کنید. در حالی که روی نحوه نمایش اطلاعات کنترلی ندارید، یک روش کارآمد برای مشاهده عملکرد روزانه حساب شما محسوب می‌شود.

در صورتی که شروع به سرمایه‌گذاری در کار با اینفلوئنسرها کرده‌اید و می‌خواهید آن‌ها محصول شما را تبلیغ کنند، می‌توانید در Social Blade تاثیر این کار را بررسی کنید. قبل از کار با اینفلوئنسرها می‌توانید عملکرد حساب آن‌ها را توسط همین ابزار مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که فعالیت غیرمعمولی در حساب‌ها مشاهده کردید، می‌توانید قبل از شروع همکاری بیشتر تحقیق کنید.

هزینه: رایگان

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی