ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ iOS 14 تنظیمات اپ‌های پیش‌فرض را پس از ریست به حالت اولیه برمی‌گرداند

iOS 14 چهارشنبه این هفته با قابلیت‌های جدید از جمله بهبود دسته بندی اپ‌ها، ویجت‌ها و همچنین امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش‌فرض منتشر شد. حال آنطور که برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، قابلیت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

iOS 14 چهارشنبه این هفته با قابلیت‌های جدید از جمله بهبود دسته بندی اپ‌ها، ویجت‌ها و همچنین امکان تغییر مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش‌فرض منتشر شد. حال آنطور که برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، قابلیت آخر به درستی کار نمی‌کند.

برخی از کاربران با انتشار پست‌هایی در توییتر از کشف باگ در قابلیت تغییر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS 14 خبر داده اند. به گفته آنها انتخاب مرورگرهایی مثل گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض به آسانی انجام می‌شود و با ضربه زدن روی لینک‌ها کروم باز می‌شود، اما به محض ریست کردن گوشی، سافاری به عنوان مرورگر پیش‌فرض انتخاب می‌شود.

اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «از مشکلی که می‌تواند بر تنظیمات اپ‌های پیش‌فرض ایمیل و مرورگر در iOS 14 تأثیر بگذارد آگاه هستیم. این مشکل به زودی با انتشار بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد.»

CNet و 9to5Mac وجود این باگ را تأیید کرده و شرکت‌های توسعه دهنده مرورگر نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند. DuckDuckGo با انتشار بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. موزیلا نیز از همکاری با اپل برای رفع مشکل در مرورگر فایرفاکس خبر داد. گوگل و مایکروسافت از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

انتشار ناگهانی iOS 14 سبب شده تا برخی از شرکت‌ها نسبت به نصب آن هشدار دهند. نینتندو و چندین توسعه دهنده اپلیکیشن به خاطر بروز مشکل در اجرای اپ‌ها از کاربران خواستند تا آن را فعلاً نصب نکنند. توسعه دهندگان تنها از ۲۴ ساعت قبل در جریان انتشار iOS 14 قرار گرفتند و بسیاری از آنها مجبور شدند با عجله اپلیکیشن‌های خود را با نسخه جدید سازگار کنند. اپل سال قبل یک هفته پیش از انتشار iOS 13 توسعه دهندگان را در جریان گذاشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

    متاسفانه باگ زیاد داره، ولی باگها دردسر ساز نیستند، اما خوب حیف شد که با باگ رفتیم روی ۱۴ . تا الان من حدود ۴ نوع باگ متفاوت برخورد کردم

مطالب پیشنهادی