ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۰ احتمالا به ۸۰ درصد می‌رسد

برآوردهای یک شرکت تحلیل بازار نشان می‌دهد سامسونگ به خاطر ناتوانی هواوی در عرضه گوشی تاشو جدید، بازار جهانی این قبیل گوشی‌ها را تحت سلطه خود درخواهد آورد. به گزارش خبرگزاری «Yonhap» کره جنوبی، شرکت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

برآوردهای یک شرکت تحلیل بازار نشان می‌دهد سامسونگ به خاطر ناتوانی هواوی در عرضه گوشی تاشو جدید، بازار جهانی این قبیل گوشی‌ها را تحت سلطه خود درخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری «Yonhap» کره جنوبی، شرکت تحلیل بازار Display Supply Chain Consultants پیش بینی می‌کند که سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های تاشو به بیش از ۸۰ درصد برسد. این شرکت عملکرد مطلوب سامسونگ و ناتوانی هواوی در عرضه میت X2 به خاطر تحریم‌های آمریکا را از دلایل کسب سهم قابل توجه سازنده کره‌ای از بازار گوشی‌های تاشو می‌داند.

هواوی قصد داشت از میت X2 در ماه آینده میلادی رونمایی کند، ولی تحریم‌های ایالات متحده که این شرکت را در تأمین قطعات موبایل در تنگنا قرار داده است، سازنده چینی را وادار کرد تا تغییراتی در برنامه‌های خود صورت دهد.

سامسونگ سال ۲۰۲۰ از دو گوشی تاشو رونمایی کرد؛ گلکسی Z فلیپ بهمن ۹۸ معرفی شد و گلکسی زد فولد ۲ نیز اوایل شهریور ماه امسال رونمایی شد. آنطور که شرکت DSCC پیش بینی کرده، گلکسی زد فلیپ پرفروش‌ترین گوشی تاشو سال ۲۰۲۰ لقب خواهد گرفت و پس از آن گلکسی زد فولد ۲ و موتورولا ریزر در رده‌های دوم و سوم خواهند بود.

DSCC پیش بینی می‌کند که گوشی‌های تاشو صدفی مثل گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر ۶۰ درصد از بازار گوشی‌های تاشو را به دلیل قیمت کمتر و همچنین عدم حضور هواوی به خود اختصاص دهند.

این شرکت همچنین پیش بینی می‌کند که صادرات شیشه فوق نازک (UTG) که سامسونگ از آن برای پوشاندن نمایشگر گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده می‌کند، به آسانی پلی آمید شفاف (CPI) را شکست خواهد داد و بیش از ۸۰ درصد از سهم بازار را در اختیار خواهد گرفت. طبق برآوردهای این شرکت، سهم چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در بازار گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی ۹۵ درصد خواهد بود.

تحلیلگران تخمین می‌زنند که سال ۲۰۲۰ فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ به ۳ الی ۴ میلیون دستگاه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی