ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰
تکنولوژی

مروری بر تصاویر برگزیده رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰

تصویر فوق العاده ای که در بالا مشاهده میکنید جایزه برترین اثر رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰ مجله غواصی (Scuba Diving) را به خود اختصاص داده است؛ رقابتی سالانه که با هدف انتخاب بهترین عکس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

تصویر فوق العاده ای که در بالا مشاهده میکنید جایزه برترین اثر رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰ مجله غواصی (Scuba Diving) را به خود اختصاص داده است؛ رقابتی سالانه که با هدف انتخاب بهترین عکس از هفت دریا برگزار می شود.

این مسابقه که با نام از دریچه لنز شما شناخته می شود حالا شانزدهمین سال برگزاری اش را می گذراند و تاکنون بالغ بر ۲۶۳۶ نفر از سراسر دنیا در آن شرکت کرده اند.

ایوانس بودین از Baja California مکزیک توانست جایزه نفر اول این رقابت را به خود اختصاص دهد. او که در ماه ژوئن برای مستند سازی حیات دریایی و اثرات کاهش ترافیک دریایی به خاطر پاندمی کووید ۱۹ به یک ماموریت کاری اعزام شده بود توانست این تصویر را ثبت کند.

رقابت عکاسی زیر آب 2020

رقابت عکاسی زیر آب مجله غواصی امسال در چهار دسته بندی برگزار شد و در گروه رفتار جولز کاسی از استرالیا  توانست به خاطر ثبت تصویر نزاع یک لوله ماهی با یک اسب دریایی سر کوتاه در خلیج پورت فلیپ ویکتوریا جایزه نخست را دریافت نماید.

تعامل این دو جاندار دریایی برای مدت ۱۰ ثانیه طول کشیده و کاسی توانسته در همین فاصله کوتاه این تصویر فوق العاده را ثبت نماید.

رقابت عکاسی زیر آب 2020

در گروه عکاسی ماکرو نیز عکاسی به نام جفری هینز از وست پالم بیچ فلوریدای آمریکا توانست به خاطر ثبت عکس از یک اسب آبی جایزه نخست این گروه را دریافت نماید.

هینز در این باره می گوید:

ثابت قدم بودن و تمرکز دو کلید اصلی موفقیت برای پیدا کردن سوژه است.

 

در گروه عکاسی با دوربین کامپکت نیز توبیاک فردریک از Anilao فیلیپین توانست به خاطر ثبت یک عکس رنگارنگ از اختاپوسی که روی یک برگ نخل استراحت می کرد جایزه نخست را دریافت کند.

Anilao در این باره می گوید:

من سفیر برند دوربین SeaLife هستم و همواره با دوربین DC2000 عکاسی می کنم و معمولا چند عکس دیگر را هم در کنار تصویر اصلی با استفاده از دوربین DSLR می گیرم.

در گروه عکاسی با زاویه واید هم تصویری از یک غواص که درون اعماق تاریک یک فروچاله در Puerto Morelos مکزیک می پرد توانست مقام نخست را کسب کند.

دوستم که بالای آن تکه ابر بود و پرتوهای طلایی خورشید روی صورتش می تابید به قدری کوچک دیده می شد که من تصمیم گرفتم تمام مدت از او عکس بگیرم و سعی کنم یک غواص کوچک را در این فضای عظیم به تصویر بکشم.

از یک نوامبر امسال علاقمندان می توانند آثار عکاسی خود را برای رقابت «از دریچه لنز شما در سال ۲۰۲۱» ارسال نمایند.

cnn
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی