ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های آلارم برای اندروید و iOS

بسیاری از ما به سختی از خواب بیدار می‌شویم. معمولا آلارم‌هایمان کارساز نیستند و نمی‌توانند از پس خواب سنگینمان بربیایند. در چنین شرایطی است که استفاده از ابزاری پیشرفته‌تر می‌تواند کاربردی محسوب شود. برای استفاده ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

بسیاری از ما به سختی از خواب بیدار می‌شویم. معمولا آلارم‌هایمان کارساز نیستند و نمی‌توانند از پس خواب سنگینمان بربیایند. در چنین شرایطی است که استفاده از ابزاری پیشرفته‌تر می‌تواند کاربردی محسوب شود. برای استفاده از این ابزارها نیازی به یک گجت یا وسیله جدید ندارید. گوشی هوشمندتان می‌تواند این کار را به سادگی و به وسیله اپلیکیشن‌های متنوعی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده انجام دهد. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن های آلارم همراهمان باشید.

آلارم پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند نمی‌تواند کار و خاصی متفاوتی انجام دهد. معمولا تنظیماتی بیشتر از قدرت ویبره و کم و زیاد کردن صدای زنگ آلارم دردسترسمان قرار ندارد. البته قابلیت Snooze یا تکرار چند باره آلارم ممکن است کارساز باشد، اما اپلیکیشن‌های مد نظر ما چیزی فراتر از این امکانات در اختیارتان قرار می‌دهند. در این اپلیکیشن‌ها برای قطع کردن صدای زنگ می‌بایست بازی کنید، سوالات ریاضی جواب دهید، چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید و... . تا زمانی که چالش انتخابی حل نشود، صدای زنگ آلارم قطع نمی‌شود.

Alarmy

اپلیکیشن Alarmy خود را به عنوان روی اعصاب‌ترین اپلیکیشن آلارم دنیا معرفی می‌کند. البته این یک ادعای تو خالی نیست و اگر از تمام پتانسیل‌های Alarmy‌ استفاده کنید، قطعا با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شوید. این اپلیکیشن‌ برای بیدار کردن شما از روش‌هایی عجیب استفاده می‌کند. یکی از روش‌های آلارمی این است که شما را مجبور می‌کند از یک شئ در خانه عکس بگیرید. حال اگر می‌خواهید صدای آلارم قطع شود، می‌بایست بلند شوید و دوباره از همان جسم عکس بگیرید. روش‌های دیگری مانند تکان دادن گوشی یا مطرح کردن سوالات ریاضی هم وجود دارد. Alarmy یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای اندروید و iOS قابل دانلود است.

Alarmy

Alarmy

سازنده: Alarm Clock Alarmy قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 65 مگابایت زبان:


Sleep as Android

Sleep as Android یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم برای سیستم عامل اندروید است که متاسفانه iOSیی‌ها نمی‌توانند از آن استفاده کنند. در کنار تمام تنظیمات رایج مربوط به تنظیم کردن آلارم، شما می‌توانید از Sleep as Android بخواهید کیفیت خوابتان را هم بررسی کند. درنهایت گرافی دقیق با ریز اطلاعات از وضعیت خوابتان به شما ارائه می‌شود. Sleep as Android حتی این قابلیت را دارد تا برخی از مشکلات و بیماری‌های مرتبط با وضعیت خواب شما را تشخیص دهد. اما بهتر است برای اطمینان از صحت این اطلاعات به پزشک مراجعه کنید. Sleep as Android در فروشگاه پلی‌ استور کاملا رایگان است.

Sleep as Android

Sleep as Android

سازنده: Urbandroid (Petr Nálevka) قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42 مگابایت زبان:


AlarmMon

AlarmMon از برخی کارکترهای کارتونی برای بیدار کردن شما استفاده می‌کند. هر یک از این کارکترها چالشی خاص را به همراه دارند که درصورت انتخاب شدن از آن برای بیدار کردن شما استفاده می‌کنند. یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های AlarmMon این است که می‌تواند فقط صدای آلارم را از طریق هندزفری پخش کند. بدین ترتیب دیگر نمی‌خواهد نگران بیدار کردن افرادی باشید که نزدیک به شما خوابیده‌اند. AlarmMon را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

 AlarmMon

AlarmMon

سازنده: malang قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 16 مگابایت زبان:


I Can't Wake Up

همانطور که از نام اپلیکیشن مشخص است، I Can't Wake Up قرار است به شما کمک کند تا دیگر خواب نمانید. ۸ متد مختلف در I Can't Wake Up برای بیدار کردن شما در نظر گرفته شما که می‌توانید یک یا چند متد را برای آلارمتان انتخاب کنید. سوالات ریاضی، اسکن کردن بارکد، مینی گیم‌هایی مانند تکرار یک مسیر برای انتخاب کارت‌ها و... . گرچه ترکیب چند متد برای بیدار شدن واقعا آزاردهنده است، اما خیالتان را از بابت بیدار شدن راحت می‌کند.

I Can't Wake Up! Alarm Clock

I Can't Wake Up! Alarm Clock

سازنده: Kog Creations قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 5.3 مگابایت زبان:


Alarm Clock for Heavy Sleepers

آخرین عضو از لیست بهترین اپلیکیشن های آلارم نیز مختص خانواده اندرویدی‌هاست. Alarm Clock for Heavy Sleepers با پشتوانه‌ای شامل اطلاعات تقویم ۱۰۰ کشور مختلف باعث می‌شود تا شما حتی با وجود خاموش نکردن آلارم‌هایتان روزهای تعطیل با صدای آلارم مواجه نشوید. از طرفی این قابلیت وجود دارد تا از Alarm Clock for Heavy Sleepers بخواهید کیفیت خوابتان را بررسی کند. البته آماری که به شما داده می‌شود دقتی مانند Sleep as Android ندارد. از طرفی این امکان وجود دارد تا چالش‌ها و روش‌های مختلفی را برای قطع کردن صدای آلارم انتخاب کنید.

Alarm Clock for Heavy Sleepers

Alarm Clock for Heavy Sleepers

سازنده: AMdroid Alarm Clock قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:


می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن های آلارم را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی