ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ توسط iFixit [تماشا کنید]

iFixit ویدیوی کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ را منتشر کرد که نشان می‌دهد تعمیر جدیدترین موبایل تاشو سامسونگ با وجود پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبل همچنان مشکل است. نمایشگر خارجی و پنل شیشه‌ای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

iFixit ویدیوی کالبدشکافی گلکسی Z فولد ۲ را منتشر کرد که نشان می‌دهد تعمیر جدیدترین موبایل تاشو سامسونگ با وجود پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبل همچنان مشکل است.

نمایشگر خارجی و پنل شیشه‌ای پشتی گلکسی Z فولد ۲ پس از کمی حرارت به آسانی از بدنه دستگاه جدا شدند. پس از این مرحله قطعات موبایل نمایان می‌شوند که تقریباً همه آنها با پوشش پلاستیکی و تعداد زیادی پیچ سر جای خود محکم شده‌اند.

کارشناس iFixit پس از باز کردن پوشش‌های پلاستیکی به منظم‌تر شدن چینش قطعات در گلکسی Z فولد ۲ در مقایسه با فولد اشاره می‌کند. به گفته او ماژولار بودن بسیاری از قطعات و کمتر شدن تعداد سنسورهای دوربین، کار باز کردن موبایل را آسان‌تر کرده‌اند. البته جدا کردن باتری‌های ۹.۱ و ۸.۳۷ وات ساعتی سخت توصیف شده و برای بیرون آوردن آنها به مقدار زیادی محلول چسب نیاز است.

سامسونگ در گلکسی Z فولد ۲ از مکانیزم کاملاً جدیدی در قسمت لولا استفاده کرده که مقاومت کلی گوشی را بالا برده و با وجود قطعات کمتر، خم شدن بهتر نمایشگر را امکان پذیر می‌کند. در ادامه ویدیو به حاشیه پلاستیکی اطراف نمایشگر اشاره می‌شود که در مقایسه با گلکسی فولد طراحی بهتری داشته و دیگر شبیه یک قطعه اضافه نیست. نمایشگر هم حالا با لایه‌ای از شیشه پوشانده شده که مقاومت بیشتری در مقایسه با لایه پلاستیکی نسل قبل دارد.

iFixit می‌گوید تعمیر گلکسی Z فولد ۲ با وجود پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به مدل سال قبل همچنان سخت است. این سایت امتیاز پایین ۳ از ۱۰ را به موبایل تاشو جدید سامسونگ داد که نسبت به گلکسی فولد و سرفیس Duo با امتیاز تعمیرپذیری ۲ از ۱۰ پیشرفت یک پله‌ای را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mikelestan
    mikelestan | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

    جون مادرتون جووون هرکی دوستدارید ویدئو میزارید لینک دانلودش بزارید خسته شدیم از بس ویدئو دیدیم و تبلیغات اپاراتم بینش بود وقت و حجم نت منو هدر دادن اگه لینک دانلود نزارید دیگه سایتتون نمیام?

    • ali
      ali | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

      اینارو دور ننداز اینا اونقدرام که فک میکنی ادمای بدی نیستن

مطالب پیشنهادی