ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی F41 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

سامسونگ گلکسی F41 از نظر طراحی شباهت زیادی به سری گلکسی M دارد اما با تمرکز بر دوربین طراحی شده است. سامسونگ دیروز رسما تایید کرد که گلکسی F41 به عنوان نخستین عضو از سری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

سامسونگ گلکسی F41 از نظر طراحی شباهت زیادی به سری گلکسی M دارد اما با تمرکز بر دوربین طراحی شده است.

سامسونگ دیروز رسما تایید کرد که گلکسی F41 به عنوان نخستین عضو از سری جدید گلکسی F در ماه جاری معرفی خواهد شد اما در حالی که حدود دو هفته به تاریخ معرفی باقیمانده ویدیویی نگاه نزدیک به این موبایل منتشر شده است.

پیش از این خبرهایی در مورد شباهت فراوان بین سری F و M شنیده می‌شد و این ویدیو هم نشان می‌دهد طراحی گلکسی F41 تا حد زیادی از گلکسی M31 وام گرفته شده است. همانطور که می‌بینید نمایشگر دستگاه میزبان ناچ قطره‌ای است و در پنل پشتی هم دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت فیزیکی به چشم می‌خورد. این در حالی است که گلکسی M31 از دوربین چهارگانه با سنسور اضافه ماکرو بهره می‌برد.

سامسونگ در کنار تاریخ معرفی برخی از مشخصات گلکسی F41 از جمله نمایشگر سوپر AMOLED و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی را نیز تایید کرده است. بر اساس اطلاعات دیگری که از این گوشی منتشر شده گلکسی F41 از دوربین اصلی دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که نوید عملکرد قابل قبلی را در زمینه تصویربرداری می‌دهد.

همچنین از داده‌های منتشر شده در گیک بنچ چنین بر می‌آید که پردازش داده‌ها توسط چیپست ۸ هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۱ و حافظه رم ۶ گیگابایتی صورت خواهد گرفت. سامسونگ در عرضه این گوشی با «Flipkart»  مشارکت خواهد کرد و بعید نیست حرف F هم به خاطر همین همکاری انتخاب شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۵ مهر ۱۳۹۹

    بعضیا خیلی نژاد پرستن مگ هندیا چشونه؟؟؟

  • pourya
    pourya | ۴ مهر ۱۳۹۹

    کاش هندی گوشی دست نگیره

    • alimardaniiii
      alimardaniiii | ۴ مهر ۱۳۹۹

      بررسی هندی ها اینطوره که بیشتر خودشون رو نشون میدن تا بررسی گوشی !

مطالب پیشنهادی