ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برندگان عکاسی با پهپاد 2020 مشخص شدند

عکاسی با «پهپاد»، جذابیت‌های خاص خودش را دارد. برندگان عکاسی با پهپاد 2020، تصاویر بسیار زیبایی را شکار کرده‌اند. در میان عکس‌های گرفته شده، صحنه‌های از اماکن مختلف خالی از جمعیت در شرایط همه گیری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

عکاسی با «پهپاد»، جذابیت‌های خاص خودش را دارد. برندگان عکاسی با پهپاد 2020، تصاویر بسیار زیبایی را شکار کرده‌اند. در میان عکس‌های گرفته شده، صحنه‌های از اماکن مختلف خالی از جمعیت در شرایط همه گیری کرونا دیده می‌شود.

با شیوع بیماری کرونا، شکل شهرها نیز تغییر کرده است و پهپادها می‌توانند بر فراز شهرها، مکان‌های تفریحی، اماکن مذهبی و غیره حرکت کرده و تصاویر جالب توجهی را در شرایط جدید به ثبت برسانند.

امسال، سومین سالی است که مسابقه «Drone Photo Awards» برگزار می‌شود. در واقع این مسابقه، به عنوان بخشی از بزرگترین «مسابقه عکاسی بین المللی Siena» است. امسال مسابقه در 9 بخش در موضوعات مردمی، طبیعت، شهری، ورزشی و موضوعات دیگر برگزار شد.

یکی از موضوعاتی که امسال بدان پرداخته شد، موضوع‌ »شهرهای خالی» بود که اشاره به زندگی در دوران شیوع کرونا دارد. در این بخش نیز تصاویر جالبی از مکان‌های مختلف که به دلیل کرونا، خالی از جمعیت هستند با پهپاد گرفته شد. در تصاویر به خوبی تاثیر کرونا در مراکز عمومی و خالی بودن شهر دیده می‌شود.

عکس «پرچم سیاه» اثر «Tomer Appelbaum»، تصویری کاملاً منحصر به فرد را از فاصله اجتماعی در شرایط پاندمی کرونا نشان می‌دهد. عکس در ماه اوریل گرفته شده و عنوان برترین عکس گرفته شده در این بخش را از آن خود کرد.

جایزه برتر این مسابقه نیز به «جیم پیکوت» عکاس استرالیایی تعلق گرفت. تصویر حوض ماهی‌های ماهی قزل آلا را نشان می‌دهد که به صورت کاملا طبیعی شکل قلب را به تصویر کشیده‌اند.

یکی دیگر از عکس‌های گرفته شده جالب توجه در این مسابقه، تصویری از مرغ دریایی عصبانی را نشان می‌دهد که گویی قصد دارد به سمت پهپاد حمله ور شود. این لحظه شگفت انگیز به خوبی تصویربرداری شده است. این عکس در «ونیز» گرفته شده است.

در بین تصاویر گرفته شده، علاوه بر محیط‌های شهری، تصاویری بسیار دیدنی از طبیعت، اقیانوس، دشت و حتی آسمان خراش‌ دیده می‌شود. در گالری تصاویر می‌توانید برخی از این عکس‌های گرفته شده با پهپاد را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ مهر ۱۳۹۹

    بازم سانسور
    عکس اول رو ننوشتید کجاست که ? ?

مطالب پیشنهادی