ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر وایرلس جدید سامسونگ قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد

سامسونگ با معرفی شارژر وایرلس «Trio» که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه (گوشی، ساعت و هندزفری) را دارد و پاور بانک PD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در کره جنوبی، طیف لوازم جانبی تلفن همراه ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سامسونگ با معرفی شارژر وایرلس «Trio» که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه (گوشی، ساعت و هندزفری) را دارد و پاور بانک PD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در کره جنوبی، طیف لوازم جانبی تلفن همراه خود را گسترش داد.

شارژ وایرلس سامسونگ با نام EP-P6300 دارای ۶ کویل است که می‌توان از آن به طور همزمان برای شارژ سه دستگاه استفاده کرد؛ به همین دلیل است که به آن Trio یا سه‌تایی گفته می‌شود.

ابعاد این دستگاه ۲۴۰ در ۸۶ در ۱۵.۵ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد و همراه یک آداپتور ۲۵ واتی و یک کابل یک متری عرضه می‌شود. Trio قیمتی معادل ۸۵ دلار دارد و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. این دستگاه سه چراغ LED دارد که وضعیت دستگاه‌های در حال شارژ را نشان می‌دهد. همچنین یک نگهدارنده مغناطیسی ویژه برای شارژ ساعت‌های هوشمند گلکسی در این شارژر تعبیه شده است.

محصول دیگری که سامسونگ رونمایی کرد، پاوربانک EP-P5300 دارای دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A است. به عبارت دیگر این پاوربانک از فناوری Adaptive Fast Charge و Qualcomm Quick Charge 2.0 (تا ۱۵ وات) و استاندارد USB Power Delivery تا ۲۵ وات به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. می‌توان تلفن همراه، تبلت و دیگر محصولات را با این پاوربانک به شکل همزمان شارژ کرد.

پاوربانک جدید سامسونگ همان سرعت شارژ آداپتورهای استاندارد گوشی‌های جدید سامسونگ را ارائه می‌دهد. به گفته شرکت کره‌ای، با این دستگاه می‌توان گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G را تا ۳.۱ بار و گلکسی تب اس ۷ پلاس را تا ۱.۶ بار شارژ کرد.

ابعاد پاوربانک سامسونگ ۶۹.۲ در ۱۴۳.۱ در ۲۵.۴ میلی‌متر است و ۳۹۲ گرم وزن دارد که ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجم، وزن بالای آن را توجیه می‌کند. قیمت این دستگاه تقریبا ۶۶ دلار خواهد بود و با رنگ خاکستری تیره عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی