ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ تقریباً سه سال پس از معرفی گلکسی تب اکتیو ۲ از جانشین این تبلت جان سخت رونمایی کرد. گلکسی تب اکتیو ۳ با پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به نسل قبل از هم اکنون در برخی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

سامسونگ تقریباً سه سال پس از معرفی گلکسی تب اکتیو ۲ از جانشین این تبلت جان سخت رونمایی کرد. گلکسی تب اکتیو ۳ با پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به نسل قبل از هم اکنون در برخی کشورها به بازار عرضه شده است.

گلکسی تب اکتیو ۳ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نسل قبل داشته و از نمایشگر ۸ اینچی PLS TFT با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار است. قلب تپنده آن چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۸۱۰ بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

همانطور که اشاره شد، گلکسی تب اکتیو ۳ برای استفاده در محیط‌های خشن ساخته شده و از استاندارد نظامی MIL-STD-810H و گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. این محصول در برابر ضربه مقاوم بوده و به گفته سامسونگ با استفاده از کیسی که درون جعبه قرار گرفته با سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری آسیب نخواهد دید.

سامسونگ این تبلت جان سخت را به برخی از جدیدترین فناوری‌ها مجهز کرده تا از عملکرد بهینه آن در محیط‌های خشن اطمینان حاصل شود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به وای فای ۶، باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض و با پشتیبانی از شارژ سریع، پین‌های POGO، دکمه اختصاصی برای اجرای اپ‌های بیشتر استفاده شده، بهبود دوربین برای خواندن بهتر بارکدها، NFC، امکان استفاده از نمایشگر با دستکش و قلم S Pen (با گواهی IP68) اشاره کرد.

گلکسی تب اکتیو ۳ با سیستم عامل اندروید ۱۰ و در دو مدل LTE و WiFi از امروز در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۷ مهر ۱۳۹۹

    چرا دوربین هاش کمه...؟

مطالب پیشنهادی