ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صرافی KuCoin هک شد؛ سرقت ۱۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال KuCoin از هک شدن سیستم‌ها و سرقت تمامی منابع مالی این صرافی از کیف پول‌های داغ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خبر داد. به گزارش «ZDNet»، صرافی‌های ارز دیجیتال مثل صرافی سنگاپوری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

صرافی ارز دیجیتال KuCoin از هک شدن سیستم‌ها و سرقت تمامی منابع مالی این صرافی از کیف پول‌های داغ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش «ZDNet»، صرافی‌های ارز دیجیتال مثل صرافی سنگاپوری KuCoin، از کیف پول‌های داغ به عنوان سیستم‌های ذخیره‌سازی موقتی برای دارایی‌هایی که در حال تبادل هستند استفاده می‌کنند. یکی از مزایای اصلی این قبیل کیف پول‌ها در دسترس بودن همیشگی آن‌هاست. کیف پول‌های داغ (Hot wallet) اپلیکیشن‌های مدیریت ارز دیجیتال هستند که به اینترنت وصل بوده و کیف پول‌های سرد (Cold wallets) آفلاین هستند.

صرافی KuCoin اعلام کرد که دور روز قبل (۲۶ سپتامبر) پس از مشاهده «تعدادی تراکنش بزرگ» متوجه هک شدن سیستم‌ها شده است. به گفته این شرکت هکرها دارایی‌های بیت کوین، توکن‌های مبتنی بر ERC-20 و چند توکن دیگر را سرقت کرده‌اند.

صرافی KuCoin با توجه به یک آدرس اتریوم و ردیابی برخی از تراکنش‌ها، میزان پول‌های سرقت شده را ۱۵۰ میلیون دلار اعلام کرده است. مدیرعامل این صرافی به کاربرانی که منابع مالی خود را بوسیله کیف پول سرد از دست داده‌اند قول جبران داد. ذخیره و برداشت ارزهای دیجیتال از طریق این صرافی تا اتمام بررسی‌های تیم امنیتی متوقف شده است.

Bitfinex و Tether که استیبل کوین USDT را عرضه می‌کنند، در مجموع حدود ۳۳ میلیون دلار USDT را که گمان می رفت جزو پول های سرقتی از صرافی KuCoin باشند مسدود کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milad Salehi
    Milad Salehi | ۷ مهر ۱۳۹۹

    عجب هکرهای خفنی

مطالب پیشنهادی