ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون ۱۲ احتمالاً مدل ۶۴ گیگابایتی خواهد داشت

یکی از افشاگران دنیای فناوری جزئیات تازه‌ای از مشخصات مدل‌های نهایی آیفون ۱۲ فاش کرد. «جان پراسر» از افشاگران دنیای تکنولوژی مدعی شده که محموله اول آیفون ۱۲ پیش از مراسم رونمایی و در تاریخ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

یکی از افشاگران دنیای فناوری جزئیات تازه‌ای از مشخصات مدل‌های نهایی آیفون ۱۲ فاش کرد.

«جان پراسر» از افشاگران دنیای تکنولوژی مدعی شده که محموله اول آیفون ۱۲ پیش از مراسم رونمایی و در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) به دست توزیع کنندگان خواهد رسید. به گفته او در این محموله مدل ۵.۴ اینچی «مینی» و مدل ارزان قیمت ۶.۱ اینچی وجود دارند.

پراسر می‌گوید دو مدل دیگر که پرچمدار هستند نیز در مراسم اپل معرفی خواهند شد ولی در ماه نوامبر (آبان تا آذر) روانه بازار می‌شوند. او ادعا می‌کند که مدل‌های ارزان قیمت آیفون ۱۲ با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و مدل‌های پرچمدار در نسخه پایه با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند که با گزارشات قبلی مطابقت می‌کند.

اپل احتمالاً ۲۲ مهر ماه از سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، مدل‌های ارزان‌تر ۵.۴ و ۶.۱ اینچی زودتر از مدل‌های پرچمدار ۶.۱ و ۶.۷ اینچی روانه بازار خواهند شد.

پیش‌بینی می‌شود آیفون ۱۲ با تغییرات بزرگ از راه برسد. از جالب‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدید می‌توان به تغییر طراحی و شبیه شدن آن‌ها به آیپد پرو، مجهز شدن به چیپست ۵ نانومتری سری A و مودم 5G اشاره کرد. مدل‌های پرچمدار احتمالاً به سنسور LiDAR مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی