ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۰ ولکام پکیج برتر دنیای تکنولوژی [تماشا کنید]

کمپانی‌های بزرگ معمولا سعی می‌کنند به بهترین شکل از کارمندان جدید خود استقبال کنند. به همین منظور بسته‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند که به عنوان هدیه به این کارمندان اهدا می‌شود. این بسته‌ها عموما ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

کمپانی‌های بزرگ معمولا سعی می‌کنند به بهترین شکل از کارمندان جدید خود استقبال کنند. به همین منظور بسته‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند که به عنوان هدیه به این کارمندان اهدا می‌شود. این بسته‌ها عموما ولکام پکیج نام داشته و محصولات و گجت‌های متنوعی در آن‌ها به چشم می‌خورند.

ولکام پکیج (Welcome Package) یا همان بسته خوش‌آمدگویی، خیلی به فرهنگ درونی یک شرکت یا کمپانی وابسته است. به همین دلیل ولکام پکیج‌های شرکت‌های مختلف عموما با هم متفاوت هستند. برای مثال کمپانی گوگل ولکام پکیج پر و پیمانی دارد که تنها اقلام درون آن خود به اندازه یک عیدی هیجان‌انگیز است. البته در میان این همه کمپانی حوزه تکنولوژی، برخی از آن‌ها خوش‌آمدگویی را به مرحله جدیدی رسانده‌اند. در ویدیوی زیر به طور مفصل‌تر با ۱۰ ولکام پکیج برتر کمپانی‌های حوزه تکنولوژی آشنا خواهیم شد.

همان‌طور که مشاهده کردید، هر شرکتی سعی دارد روز اول کارمندان جدیدشان را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کند. البته تصورم بر این است که هر کدام از این بسته‌ها خود یک خاطره هیجان‌انگیز است، ولی افسوس که عمر کفاف کار برای تمامی این شرکت‌ها را نمی‌دهد. البته این ولکام پکیج‌ها مختص شرکت‌های تکنولوژی نیستند و بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز با این بسته‌ها از کارمندان جدیدشان استقبال می‌‌کند.

از گوشه کنار شبکه‌های اجتماعی نیز عکس‌هایی از ولکام پکیج شرکت‌های ایرانی برای کارمندان جدیدشان به چشم می‌خورد. در نتیجه اگر از کارمندان این شرکت‌ها هستید، بد نیست تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید. به نظر شما کدام یک از این شرکت‌ها ولکام پکیج هیجان‌انگیزتری را به کارمندان جدیدشان می‌دهند، یا این که دوست داشتید برای کدام یک از این شرکت‌ها کار می‌کردید؟ حتما نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hamid23
    hamid23 | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    چه باحال

  • rasool sharifi
    rasool sharifi | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    چنان ولکام پکیجی داشتم روز اول شرکت. رییس منابع انسانی گفت اینجا مهندس و آبدارچی و مدیر همه کارگرن. فکر نکن خیلی شاخی .اینجا باید کارگری کنی تا پول بدن .خخخخ

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    دیجیاتو به شما چی داده؟

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

      من هنوز منتظرم... :))))

مطالب پیشنهادی