ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی برای تمرین در خانه

ممکن است بخاطر شرایط حال حاضر نخواهید به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید. حتی بسیاری از کاربران به خاطر مشغله کاری نمی‌توانند سراغ باشگاه‌های ورزشی بروند. از این رو ورزش در خانه یکی از معدود آپشن‌های ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

ممکن است بخاطر شرایط حال حاضر نخواهید به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید. حتی بسیاری از کاربران به خاطر مشغله کاری نمی‌توانند سراغ باشگاه‌های ورزشی بروند. از این رو ورزش در خانه یکی از معدود آپشن‌های موجود محسوب می‌شود. البته به شرطی که نیازی به دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص نداشته باشد. در همین راستا اپلیکیشن های ورزشی زیادی وجود دارند که به شما تمریناتی مخصوص برای انجام دادن در خانه ارائه می‌کنند.

این اپلیکیشن‌ها کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. از تمرین دادن به شما گرفته تا آنالیز کردن تمریناتتان برای نشان دادن یک خلاصه وضعیت. اپلیکیشن های ورزشی می‌توانند در این شرایط مانند یک نجات‌دهنده ظاهر شوند و به کل ریتم زندگی شما را تغیر دهند. بخش اعظمی از امکانات این اپلیکیشن‌ها به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود و درنتیجه شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه برای آشنایی با پنج اپلیکیشن برتر ورزشی برای گوشی‌های هوشمند همراهمان باشید.

You Are Your Own Gym

بیایید فرض کنیم شما تجهیزاتی برای ورزش کردن ندارید و به دنبال تمریناتی می‌گردید که اجازه می‌دهند بدون هیچ دستگاه خاصی به سادگی ورزش کنید. You Are Your Own Gym اپلیکیشنی است که بیشتر تمریناتش را بر این اساس انتخاب کرده. درواقع تمام روتین‌های استفاده شده در You Are Your Own Gym از کتاب Mark Lauren برداشته شده. کسی که با استفاده از همین تمرینات توانسته بیشتر از هزار سرباز را آموزش دهد. بالغ بر ۲۰۰ تمرین در You Are Your Own Gym برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید هرکدام را با ویدیوهای آموزشی مخصوص برنامه به خوبی اجرا کنید. این تمرین‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند تا اگر مبتدی یا حرفه‌ای هستید با مشکلی مواجه نشوید. برای دانلود You Are Your Own Gym نیاز به پرداخت هزینه دارید، اما می‌توانید برنامه را به صورت رایگان از وبسایت‌های ثانویه دانلود و نصب کنید.

You Are Your Own Gym

You Are Your Own Gym

سازنده: Leafcutter Studios قیمت: 5.65‌ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 400 مگابایت زبان:


FitNotes

FitNotes کارهای مختلفی انجام می‌دهد که بسیار کاربردی و ضروری‌اند. درواقع ورزشکاران از FitNotes برای آنالیز کردن تمریناتشان استفاده می‌کنند. کافی است تمرینات را در برنامه وارد کنید تا شروع به تحلیل و بررسی داده‌های وارد شده کند. درواقع مانند یک قلم و کاغذ، اما با کلی امکانات مختلف دیگر. شما حتی می‌توانید از تقویم پیش‌فرض FitNotes برای برنامه‌ریزی دقیق کارهایتان استفاده کنید. درنتیجه اگر برنامه‌ای برای تمرین‌های ورزشیتان دارید که FitNotes می‌تواند به شدت کمکتان کند. در غیر این صورت نیز می‌توانید از تمرینات خود برنامه استفاده کنید. دانلود کردن FitNotes از فروشگاه‌ رسمی اندروید کاملا رایگان است.

FitNotes

FitNotes

سازنده: James Gay قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 3.7 مگابایت زبان:


Seven

خیلی مواقع پیش می‌آید که شما زمان زیادی برای ورزش کردن ندارید. از طرفی دلتان نمی‌خواهد ورزش را کنار بگذارید. در چنین شرایطی است که تمرین‌های کوتاه می‌توانند نجات‌دهنده تلقی شوند. اپلیکیشن Seven مجموعه‌ای از تمرین‌های کوتاه است که می‌توانید خیلی سریع و تنها طی هفت دقیقه انجامشان دهید. هیچکدام از این تمرینات نیازی به تجهیزات ندارند و در هر مکان قابل انجامند. Seven مانند بازی‌های ویدیویی به شما سه فرصت می‌دهد. اگر روزی تمریناتتان را انجام ندهید، یکی از این فرصت‌ها را از دست می‌دهید. درنهایت اگر هر سه فرصت را از دست بدهید، پروسه تمرین‌هایتان از ابتدا شروع می‌شود. شما می‌توانید Seven را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید.

Seven

Seven

سازنده: Perigee AB قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 110 مگابایت زبان:


MyFitnessPal

MyFitnessPal یک اپلیکیشن همه فن حریف است. به شما اجازه می‌دهد پروسه تمرین‌هایتان را دنبال و آنالیز کنید، روتین‌های ورزشی مختلف دریافت کنید و درنهایت میزان کالری غذاهایتان را بسنجید. MyFitnessPal حتی این قابلیت را دارد تا با بیشتر از ۵۰ اپلیکیشن و گجت دیگر همگام شود. MyFitnessPal حتی می‌تواند مانند یک گام شمار کار کند و علاوه بر آن پروسه شنا کردن شما را هم آنالیز می‌کند. MyFitnessPal یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های ورزشی است که روز فروشگاه پلی استور بیشتر از ۵۰ میلیون بار دانلود شده. شما می‌توانید MyFitnessPal را به صورت رایگان از فروشگاه پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

MyFitnessPal

MyFitnessPal

سازنده: MyFitnessPal, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 231 مگابایت زبان:


Home Workout

گروه Leap Fitness Group اپلیکیشن‌های متنوعی را برای تمرینات ورزشی منتشر کرده. هرکدام از این اپلیکیشن‌ها روی قسمتی از بدن مانند بازوها، سینه‌ها و... تمرکز کرده. اما یک اپلیکیشن کلی نیز توسط این دولوپر منتشر شده که Home Workout نام دارد. Home Workout پردانلودترین اپلیکیشن ورزشی فروشگاه پلی استور است و میانگین نمره کاربران به آن ۴.۹ از ۵ است. این بدین معنیست که ما با یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی موبایل مواجهیم. Home Workout به شما تمرین‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد که همه توسط حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران طراحی شده‌اند. هیچکدام از این تمرین‌ها نیازی به تجهیزات ندارند و می‌توانید به سادگی انجامشان دهید. شما می‌توانید این اپلیکیشن فوق‌العاده را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید.

Home Workout

Home Workout

سازنده: Leap Fitness Group قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 16 مگابایت زبان:

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن های ورزشی را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    از بین ۵ تا اپلیکیشن ارائه شده ۴ تاشون برای ایران دردسترس نیستن...

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۲۵ مهر ۱۳۹۹

    home workout داشتم بد نبود
    ولی از اون خیلی بهتر keep training هست واقعا عالیه و من خیلی راضیم ازش خدا خیر سازنده هاش بده
    nike training هم خوبه

  • masoud.hi
    masoud.hi | ۲۵ مهر ۱۳۹۹

    من home workout رو استفاده کردم و عااالیی بود در کنارش هم مقدار وعده هامو کمتر کردم و بدنم توی ۳ ماه رو فرم شد
    خیلیا فک میکنن این دسته برنامه ها الکی هستن ولی تا استفاده نکنید باورتون نمیشه
    البته همه افراد نمیتونن تو خونه استفاده کنن چون حوصلشون سر میره و انگیزشونو از دست میدن چون هیچی مث تمرین و ورزش توی باشگاه یا محیط ورزشی نمیشه
    من چون مشکل داشتم که برم باشگاه از این برنامه استفاده کردم
    مردم فک میکنن تناسب اندام یا لاغر کردن کار شاقیه
    فقط اراده میخواد و پشتکار که خیلیا ندارن
    تعریف از خود نباشه ولی خب وضع جامعه داره نشون میده چون درصد چاقی مخصوصا تو جوونا زیاد شده
    من هم لاغر کردم هم بدنم سر فرم شد
    بعد بقیه فک میکردن مثلاً رفتم دکتر تغذیه یا رفتم بهترین باشگاه یا از این حرفا

    به دوستانی که میتونن توی فضای خونه تمرین کنن پیشنهاد میکنم همین برنامه home workout رو استفاده کنید خیلی خوبه حداقل برای من که عالللییی بود‌.

مطالب پیشنهادی