ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن‌ها برای افکت‌های خاص اینستاگرامی

همه ما می‌دانیم که ویرایش کردن عکس‌ها کاری سخت و تخصصی است. اعمال برخی از ادیت‌های شناخته شده روی تصاویر برای افرادی که تجربه زیادی در این زمینه دارند نیز زمان‌بر و دشوار است. به ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

همه ما می‌دانیم که ویرایش کردن عکس‌ها کاری سخت و تخصصی است. اعمال برخی از ادیت‌های شناخته شده روی تصاویر برای افرادی که تجربه زیادی در این زمینه دارند نیز زمان‌بر و دشوار است. به همین خاطر کاربران نمی‌توانند به سادگی تصاویرشان را به شکل دلخواه ویرایش و از آن‌ها در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام استفاده کنند. اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که افکت‌ های خاص اینستاگرامی را تنها با چند کلیک روی عکس شما اعمال می‌کنند.

گرچه این افکت‌ها به حرفه‌ای خروجی تصاویری که با فتوشاپ ویرایش می‌شوند نیستند، اما هنوز می‌توانند جلوه‌ای خاص به تصاویر شما بدهند. امروز تصمیم گرفتیم سراغ اپلیکیشن‌هایی برویم که به سادگی افکت های خاص اینستاگرامی را برایتان ممکن می‌کنند. تا انتها همراهمان باشید و اگر برنامه دیگری را می‌شناسید که معرفی نکرده‌ایم، در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

Blend Photo Editor

دابل اکسپوژر (Double Exposure) از آن دسته ادیت‌هایی است که بسیار سخت و زمان‌بر محسوب می‌شود. دابل اکسپوژر به ادغام دو تصویر گفته می‌شود که در قالب یک تصویر خاص به نمایش درمی‌آید. اپلیکیشنی به اسم Blend Photo Editor وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد این ادیت را تنها با چند کلیک ساده روی تصویرتان اعمال کنید. شما می‌توانید از برخی ابزار پیش‌فرض داخل برنامه نیز برای بهتر کردن خروجی تصویر استفاده کنید.

Blend Photo Editor

Blend Photo Editor

سازنده: AppX Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 15 مگابایت زبان:

Nebi

افکت‌های فیلم‌برداری رترو بین طرفداران عکاسی از محبوبیت بالایی برخوردارند. افکت‌هایی که اصطلاحلا Vintage نامیده می‌شوند و می‌توانند به سادگی حس و حال تصاویر شما را به سال‌های دور و اواسط قرن ۱۹م ببرند. حتی برخی مواقع دیده می‌شود که سلبریتی‌ها یا عکاسان مشهور نیز از چنین افکت‌هایی برای متفاوت کردن تصاویرشان استفاده می‌کنند و جزو افکت‌ های خاص اینستاگرامی محسوب می‌شوند. اپلیکیشن Nebi به شما این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از ۲۵ فیلتر که ایده همه‌شان از فیلترهای آنالوگ فیلم‌برداری گرفته شده تصاویرتان را تزئین کنید. Nebi افکت های خاص اینستاگرامی را برای تصاویر شما به ارمغان می‌آورد و استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

Nebi

Nebi

سازنده: Black Shift Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 27 مگابایت زبان:


Hypocam

تصاویر سیاه سفید فضاسازی خاصی دارند که با هیچ سبک دیگری قابل مقایسه نیست. این روزها عکاسان زیادی تصاویرشان را به صورت سیاه سفید ثبت می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند. برای اینکار نیز ابزار فوق‌العاده ساده‌ای در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از افکت‌های آماده اینستاگرام برای سیاه سفید کردن تصاویرتان استفاده کنید. اما Hypocam متفاوت است و بیشتر از ۱۰۰ آپشن برای سیاه سفید کردن تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد. از فیلترهای خاص گرفته تا تنظیمات متنوع. شما حتی می‌توانید با استفاده از Hypocam عکس‌برداری کنید و در همین حین تنظیمات مورد نظرتان را روی عکس‌هایتان اعمال کنید.

Hypocam

Hypocam

سازنده: IOAPPS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 31 مگابایت زبان:


Glitch Photo Editor

زمانی تمام حواس عکاسان به این بود که تصاویرشان Distort نشود. اما امروز این قضیه فرق کرده و کاربران از افکت‌های Distort که اصطلاحا گلیچ نامیده می‌شوند برای ویرایش تصاویرشان استفاده می‌کنند. انجام دادن این ویرایش‌ها با استفاده از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ سخت و زمان‌بر است. اما اپلیکیشن Glitch Photo Editor به شما این اجازه را می‌دهد تا به سادگی گلیچ‌هایی مانند VHS، RGB، نئون، Fish Eye و... را روی تصاویرتان اعمال کنید. از آن دسته افکت‌ های خاص اینستاگرامی که این روزها طرفداران زیادی دارند. اگر طرفدار استیکرها نیز هستید خیالتان راحت باشد. Glitch Photo Editor مجموعه‌ای از استیکرهای متنوع را برای شما تدارک دیده تا نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر نداشته باشید.

Glitch Photo Editor & Glitch Video Effect

Glitch Photo Editor & Glitch Video Effect

سازنده: InShot Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:


Fotor Photo Editor

درنهایت سراغ معرفی اپلیکیشنی می‌رویم که اگر افکت خاصی مد نظرتان نیست، کمک می‌کند یکی را به دلخواه پیدا و انتخاب کنید. Fotor Photo Editor یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش تصاویر و افکت‌گذاری است که کاربران سادگی کار با آن را خیلی دوست دارند. افکت‌های Fotor Photo Editor در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند و آنقدر متنوعند که می‌توانند به سادگی نیاز شما را بر طرف کنند. همچنین مجموعه‌ای استیکرها داخل Fotor Photo Editor قرار گرفته تا بتوانید از آن‌ها برای تزئین کردن تصاویرتان استفاده کنید.

Fotor Photo Editor

Fotor Photo Editor

سازنده: Everimaging Ltd. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 60 مگابایت زبان:

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن‌ها برای افکت‌ های خاص اینستاگرامی را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی