ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش آیفون 12 دو برابر آیفون 11 بوده است

آیفون 12، نخستین گوشی هوشمند اپل با پشتیبانی از شبکه 5G و آخرین پرچمدار کوپرتینویی‌ها، طرفداران بسیاری دارد. براساس آخرین گزارش «مینگ‌‌-چی کو» تحلیلگر معروف، میزان پیش فروش آیفون 12 دو برابر آیفون 11 بوده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

آیفون 12، نخستین گوشی هوشمند اپل با پشتیبانی از شبکه 5G و آخرین پرچمدار کوپرتینویی‌ها، طرفداران بسیاری دارد. براساس آخرین گزارش «مینگ‌‌-چی کو» تحلیلگر معروف، میزان پیش فروش آیفون 12 دو برابر آیفون 11 بوده است.

باوجودی که اپل عموما آمار فروش خود را اعلام نمی‌کند ولی به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند جدید آیفون طرفداران خاص خودش را دارد و ظاهرا آیفون 12 توانسته جای خود را در دل علاقمندان اپل باز کند. «مینگ-‌چی کو»، تحلیلگر معروف اپل برآورد می‌کند که حجم پیش فروش آیفون 12 در حدود دو برابر بیشتر از پیش فروش آیفون 11 در سال 2019 است.

برآورد اولیه مینگ-چی‌ کو حاکی از آن است که پیش فروش آیفون 12 در 24 ساعت اول در حدود 1.7 تا 2 میلیون دستگاه بوده است. این در حالی است که طی 24 ساعت اول، پیش فروش آیفون 11 در حدود 500 تا 8000 هزار دستگاه بود.

به گفته برخی اپراتورها میزبان استقبال کاربران از سری 12 به حدی خواهد بود که از زمان معرفی آیفون 6 بی‌سابقه بوده است. فروش آیفون 6 طی 24 ساعت اول، رقمی در حدود 4 میلیون دستگاه برآورد شده بود.

آیفون 6 در سال 2014 در دو نسخه معمولی و پلاس به بازار عرضه شد. در حال حاضر تنها امکان پیش خرید دو مدل از چهار مدل آیفون 12 وجود دارد. کاربران در حال حاضر می‌توانند آیفون 12 و آیفون 12 پلاس را پیش خرید کنند. اواخر این هفته امکان پیش خرید آیفون 12 مینی با قیمت مقرون به صرفه و آیفون 12 پرو مکس نیز فراهم می‌شود.

مینگ-چی کو پیش‌ بینی می‌کند که از بین چهار مدل آیفون، کاربران بیشتر تمایل به خرید مدل‌های آیفون 12 و آیفون 12 پرو و سپس مدل‌های پرو مکس و درنهایت نسخه مینی دارند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که عملکرد گرافیکی آیفون 12 نسبت به آیفون 11 پرو ضعیف‌تر است. به علاوه، آیفون 12 و آیفون 12 پرو در بنچمارک انتوتو نیز نتایج چندان درخشانی از خود نشان ندادند. مقایسه بین آیفون 12 و آیفون 11 نیز تفاوت‌های دو دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۹ مهر ۱۳۹۹

    خدا شفا بدهد دوسال بعد بورد اصلی رو میزارن بقیه شم واسه حفاظت از محیط زیست حذف میکنن

مطالب پیشنهادی