ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش ویدیویی دیجیاتو: مراسم رونمایی از سری هواوی میت ۴۰ [تمام شد]

هواوی قرار است امروز از جدیدترین گوشی‌های سری میت رونمایی کند. انتظار می‌رود در این مراسم سری میت ۴۰ رونمایی شود تا هواوی پرونده گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۰ را ببندد. همانند رویدادهای قبلی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

هواوی قرار است امروز از جدیدترین گوشی‌های سری میت رونمایی کند. انتظار می‌رود در این مراسم سری میت ۴۰ رونمایی شود تا هواوی پرونده گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۰ را ببندد.

همانند رویدادهای قبلی این غول چینی، در این رویداد هم چند محصول مختلف رونمایی خواهد شد. احتمالاً مانند سال گذشته شاهد دو یا حتی چند گوشی از خانواده میت ۴۰ باشیم که میت ۴۰ پرو مهم‌ترین عضو آن خواهد بود. البته معرفی میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین پیشرفته‌تر نیز دور از انتظار نیست. تمام این گوشی‌ها با چیپست جدید هواوی یعنی کرین ۹۰۰۰ معرفی می‌شوند که با مجموعه‌ای از بهترین تکنولوژی‌های پردازشی و ارتباطی روز را در خود دارد.

گفته می‌شود میت ۴۰ پرو از هر نظر نسبت به میت ۳۰ پرو پیشرفت کرده و در چندین پیکربندی مختلف وارد بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته مانند همیشه می‌توان آن را به کمک کارت حافظه اختصاصی خود هواوی افزایش داد.

سیستم‌عامل برگزیده برای این گوشی قدرتمند، اندروید ۱۰ با پوسته EMUI 11 بوده که البته فاقد سرویس‌های موبایل گوگل است. دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نیز مانند سال گذشته یکی از بهترین‌های بازار خواهند بود بار دیگر هواوی قصد دارد خود را به عنوان تولید کننده برترین گوشی هوشمند برای عکاسی معرفی کند. اطلاعات تکمیلی‌تر در رابطه با این گوشی را می‌توانید در این مطلب مطالعه کند.

دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد و حمید مقدسی، دبیر بخش سخت‌افزار و کورش چایچی، دبیر بخش ویدیو با شما همراه خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست پنج‌شنبه یکم آبان ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به همین مطلب مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • par
    par | ۳ آبان ۱۳۹۹

    بهترین گوشی موجوده. سرویس گوگل خیلی بود و نبودش فرق نداره. هواوی خودش اپ گالری داده.

  • feric1990
    feric1990 | ۳ آبان ۱۳۹۹

    میت ۴۰ پرو واقعا یه ابرگوشی‌هستش دیگه تکنولوژی موبایل رو دست این نمیاد

  • hosseinbu1000
    hosseinbu1000 | ۲ آبان ۱۳۹۹

    بهترین موبایل سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی