ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ امکان خرید مستقیم از طریق چت را فراهم می‌کند

فیسبوک قصد دارد قابلیت‌های جدید به پیام رسان خود اضافه کند تا کاربران بتوانند مستقیما از طریق چت واتساپ کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند. در صورت توسعه قابلیت‌های خرید درون برنامه‌ای در اپلیکیشن ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

فیسبوک قصد دارد قابلیت‌های جدید به پیام رسان خود اضافه کند تا کاربران بتوانند مستقیما از طریق چت واتساپ کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

در صورت توسعه قابلیت‌های خرید درون برنامه‌ای در اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک، کاربران روش‌های متعددی برای خرید مستقیم محصولات در اختیار خواهند داشت.

در بیانیه شرکت در مورد جزئیات این قابلیت توضیحاتی ارائه شده و در ویدیوی تبلیغاتی نیز چگونگی فرآیند کار به نمایش گذاشته شده است. در ویدیو تبلیغاتی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از طریق پیام رسان واتساپ به صورت مستقیم خرید کرد.

فرآیند کار بدین شکل است که خریدار به ادمین فروشگاه مربوطه در واتساپ پیام می‌دهد و صاحب آن کسب و کار در پاسخ، کاتالوگ محصول را برای وی ارسال می‌کند. خریدار می‌تواند از لیست محصولات، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و هزینه آن را نیز پرداخت کند.

واتساپ پیشتر گزینه کاتالوگ را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود که محدودیت‌هایی داشت. در نسخه بروزرسانی شده جدید، محدودیت‌های قبلی برداشته می‌شود.

این شبکه اجتماعی در تلاش است تا قابلیت‌های خرید درون برنامه‌ای را توسعه دهد. اخیرا سرویس «فروشگاه‌های فیسبوک« (Facebook Shops) راه اندازی شده تا صاحبان کسب و کار بتوانند کاتالوگ محصولات خود را ایجاد کرده و به کار خود از طریق فیسبوک و اینستاگرام ادامه دهند. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد قابلیت‌های مشابه را در واتساپ نیز ادغام کند.

اوایل ساری جاری، فیسبوک، قابلیت «فیسبوک پی» (Facebook Pay) را در برزیل آزمایش کرد ولی مجبور شد به دلیل مشکلاتی که با بانک مرکزی برزیل داشت، برنامه را متوقف کند. فیس بوک اعلام کرده است که قصد دارد در آینده نزدیک امکان خرید از طریق چت واتساپ را دراختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار دهد. به علاوه، به نظر می‌رسد قرار است تراکنش‌های مالی در واتساپ از همین طریق انجام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی