ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی خیاط باشی
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی خیاط باشی؛ سوزن و قیچی در دستان شما

اگر چند سال قبل می‌خواستیم درباره‌ی بازی‌های ایرانی باکیفیت صحبت کنیم شاید تعداد چنین بازی‌هایی به انگشتان دست هم  نمی‌رسید اما حالا تعداد بازی‌‌های با کیفیت و محبوب بیشتر از قبل شده و بازی خیاط ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اگر چند سال قبل می‌خواستیم درباره‌ی بازی‌های ایرانی باکیفیت صحبت کنیم شاید تعداد چنین بازی‌هایی به انگشتان دست هم  نمی‌رسید اما حالا تعداد بازی‌‌های با کیفیت و محبوب بیشتر از قبل شده و بازی خیاط باشی که توسط تیم سازنده‌ی «سفره‌چی» ساخته شده‌، یکی از این بازی‌ها است.

همان‌طور که از اسم این بازی هم پیداست، یک شبیه‌ساز خیاطی است که توسط بازی‌سازان «بلوط گیمز» طراحی و عرضه شده. در ابتدای بازی یک فروشگاه با امکانات حداقلی در اختیار شما قرار می‌گیرد که فقط امکان دوختن مانتو را فراهم می‌کند. این فروشگاه که «مزون بهار» نام دارد در حقیقت بخش اول بازی است که شامل ۴۰ مرحله است.

بازی خیاط باشی

در طی بازی مشتری‌ها وارد فروشگاه شما می‌شوند، شما باید سفارشات‌شان را ثبت کنید و در مدت زمانی که مشخص شده این سفارشات را آماده کنید و تحویل بدهید. هر مشتری بعد از تحویل گرفتن لباس پولی به شما می‌دهد که سرمایه‌ی اصلی شما در بازی است. هر چه جلوتر می‌روید، سفارش‌های بیشتری دریافت می‌کنید و کم کم امکانات محدود ابتدای بازی جوابگوی نیازتان نیست پس باید با خرج کردن پول و الماس‌هایی که جمع کرده‌اید وسایل جدیدتری تهیه کنید.

بازی خیاط باشی علاوه بر امکان ارتقای تجهیزات کارگاه‌تان به شما امکان افتتاح فروشگاه‌های جدید و دوخت انواع دیگر لباس را می‌دهد اما تمام این‌ها در گرو جمع کردن امتیاز است و کامل کردن چهل مرحله‌ی اولیه است.

برای جمع کردن پول و الماس باید سفارش‌ها را کامل و به موقع تحویل بدهید؛ علاوه بر این اگر به صورت روزانه به بازی سر بزنید، ماموریت‌هایی که برایتان تعریف شده را به پایان برسانید و ویدیوهای انتهای هر مرحله را تماشا کنید الماس‌های بیشتری گیرتان می‌آید. هم‌چنین امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای هم مهیا است.

بازی کیفیت گرافیکی بالایی دارد اما در عین‌حال حجم زیادی را اشغال نمی‌کند که مزیت بزرگی‌ است. شخصیت‌های متنوع،‌ امکان ارتقای تجهیزات و گیم‌پلی روان هم تجربه‌ی خوبی برای بازیکن‌ها به وجود می‌آورد. بازی هم‌چنان در دست توسعه است و به همین دلیل تمام مراحل تا انتها در بازی وجود ندارند و باید منتظر باشید تا مراحل بعدی در دسترس قرار بگیرد که البته با توجه به جذابیت بازی کمی کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

آپدیت جدید بازی خیاط باشی که شامل مرحله چهل به بعد است کمی دچار مشکل است و برای بعضی بازیکنان بازی کمی گیر دارد که اجازه‌ی انجام سفارشات را نمی‌دهد. تیم سازنده اعلام کرده‌اند که این مشکل به زودی رفع می‌شود و در آپدیت بعدی هم بخش‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شوند که باید دید در چه مدت زمانی این مسئله رفع می‌شود.

بازی خیاط باشی فقط برای کابران اندرویدی در دسترس است و فعلا هم خبری از نسخه iOS در دست نیست. اما امیدواریم که این اتفاق بیفتد چرا که خیاط باشی با گیم‌پلی ای که در پیش گرفته می‌تواند عنوان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

هر چند که بعضی نقص‌های فنی بازی باید در ابتدا برطرف شوند که در صورت ارائه روی آی او اس شاهد بازی کاملی باشیم.

خیاط باشی (بازی خیاطی)

خیاط باشی (بازی خیاطی)

سازنده: بلوط گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 52 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hosseinbu1000
    hosseinbu1000 | ۷ آبان ۱۳۹۹

    بی مزه هس
    چند هفته پیش بازیش کردم کاراکترا تکراریه

  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۶ آبان ۱۳۹۹

    هم اینکه خیاطی بازی کنیم که چی بشه، هم نوشتن گرافیکش بالاست! اینا حتی یه زحمت برای سایه روشن زدن و سه‌بعدی نشون دادن اشیا هم به خودشون ندادن.
    گرافیک بالا یعنی انیماتورهای فروزن ۲ گفتن ما از یه نرم‌افزار خیاطی استفاده کردیم تا تفاوت بین پارچه‌ها رو توی کارتونمون نشون بدیم؛ چه از نظر تار و پود، چه انعکاس نور، چه وزن. یعنی مثلا فرق بین مخمل و چرم رو راحت با چشمت تشخیص میدی.
    اما این بازی ایرانی چی؟ توی اسکرین‌شاتش، چه تفاوتی بین جنس اون مانتو و اون پرده می‌بینی؟ هیچی. گرافیک بالا توی نرم‌افزار خیاطی یعنی این؛ وگرنه شبیه‌ساز فروشندگی که زیاده.

  • linkin park
    linkin park | ۶ آبان ۱۳۹۹

    الان خیاطی بازی کنیم که چی بشه!!!

مطالب پیشنهادی