ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به آیفون ۱۲ مینی [تماشا کنید]

به‌روزرسانی: آخرین اخبار آیفون ۱۲ تا عرضه رسمی آیفون ۱۲ مینی هنوز ۲ هفته باقیمانده اما یک یوتوبر ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل را منتشر کرده؛ ویدیویی که دقایقی بعد به دلایل نامعلومی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶

به‌روزرسانی: آخرین اخبار آیفون ۱۲

تا عرضه رسمی آیفون ۱۲ مینی هنوز ۲ هفته باقیمانده اما یک یوتوبر ویدیوی نگاه نزدیک به این موبایل را منتشر کرده؛ ویدیویی که دقایقی بعد به دلایل نامعلومی از یوتیوب حذف شد.

پرچمدارهای جدید اپل در دو فاز به بازار عرضه خواهند شد و این شرکت پس از عرضه آیفون‌های ۱۲ و ۱۲ پرو با ابعاد مشابه در روزهای اخیر، قرار است جمعه هفته بعد پیش فروش نسخه‌های مینی  و پرو مکس را شروع کرده و از ۲۳ آبان آنها را روانه بازار کند. با این وجود یوتوبر سرشناسی به نام «George Buhnici» از همین حالا توانسته به آیفون ۱۲ مینی دسترسی پیدا کرده و ویدیوی نگاه نزدیک به آن را منتشر کند.

وی در این ویدیو کوچکترین عضو خانواده آیفون ۱۲ را در کنار نسخه معمولی به تصویر کشیده تا ابعاد کوچک و خوش دست آن بهتر مشخص شود. نکته عجیب اینجاست که احتمالا این ویدیو ناخواسته یا به صورت تصادفی در این تاریخ منتشر شده چرا که دقایقی بعد از یوتیوب حذف شد.

آیفون ۱۲ مینی که لقب سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی 5G جهان را یدک می‌کشد، میزبان نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED از نوع سوپر رتینا XDR با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. اپل با حذف حاشیه‌های اضافه توانسته این نمایشگر را در بدنه‌ای جای دهد که از آیفون SE 2020 با نمایشگر ۴.۷ اینچی کوچکتر است. از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به چیپست A14، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی با گشودگی دهانه لنز f/1.6، دوربین سلفی 12.9 مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

همانطور که در ویدیو می‌بینید ابعاد این موبایل بسیار جمع و جورتر از نسخه ۶.۱ اینچی است و باب میل کاربرانی طراحی شده که موبایل‌های با ابعاد کوچک را می‌پسندند. اپل برای این موبایل قیمت ۶۹۹ دلاری را در نظر گرفته و باید دید خریداران چگونه از آن استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Khan
    Khan | ۸ آبان ۱۳۹۹

    من که از سیستم عامل ios بدم میاد هم وسوسه شدم بگیرمش به عنوان گوشی دوم چون سایزش خیلی خوبه

    • Sina Elahi
      Sina Elahi | ۸ آبان ۱۳۹۹

      گووووشی دوم؟؟؟؟؟ مگ چقدر پولداری اخه

مطالب پیشنهادی