ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیکر واتساپ
نرم افزار و اپلیکیشن

با این سه اپلیکیشن استیکر واتساپ اختصاصی خودتان را بسازید

بعد از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد، بسیاری واتساپ را به عنوان نخستین گزینه پیام‌رسانی خود برگزیدند. همین موضوع سبب شد بعضی ویژگی‌های این پیام‌رسان که قبلا خیلی اهمیت نداشتند، حالا اهمیت ویژه‌ای پیدا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بعد از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد، بسیاری واتساپ را به عنوان نخستین گزینه پیام‌رسانی خود برگزیدند. همین موضوع سبب شد بعضی ویژگی‌های این پیام‌رسان که قبلا خیلی اهمیت نداشتند، حالا اهمیت ویژه‌ای پیدا کنند، از جمله استیکرها.

اگر دوست دارید استیکر واتساپ را خودتان بسازید و سلیقه شخصی‌تان را در آن اعمال کنید، اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم گزینه‌های مناسبی برایتان هستند.

Sticker Maker by Stickify

استیکر واتساپ

این اپلیکیشن برای تبدیل مستقیم عکس به استیکر طراحی شده. به این صورت که تصویر مد نظرتان را از گالری گوشی بارگزاری می‌کنید و با ابزاری ویژه، بک‌گراند را بر‌می‌دارید. بعد از آن می‌توانید با اضافه کردن متن و ایموجی و انواع دکوراسیون (آیتم‌های فانتزی و دیالوگ باکس و ...) به هر کدام از تصاویر جلوه‌ خاصی بدهید.

Sticker Maker for Whatsapp خوشبختانه رایگان است و به آسانی یک اشاره، می‌تواند استیکرهایی که ساخته‌اید را به واتساپ منتقل کند.

Sticker Maker

Sticker Maker

سازنده: Stickify قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

Wemoji

استیکر واتساپ

اپلیکیشن ویموجی هم در عمل، به اپ قبلی شباهت دارد اما برای کار کمی ساده‌تر است. در ویموجی می‌توانید تصاویر را به طور دستی کراپ کنید آن هم در هر شکل و شمایلی که خودتان بخواهید. بعد از آن نوبت به اضافه کردن عکس و استیکر می‌رسد که در ادیتور اپلیکیشن قادر به انجام این کار خواهید بود.

بیشترین کاربرد ویموجی برای تبدیل تصاویر سلفی و پرتره به استیکر است و بهترین عملکرد خود را در این زمینه به نمایش می‌گذارد.

Wemoji

Wemoji

سازنده: Picmax قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:

Sticker Maker by Viko

استیکر واتساپ

اپلیکیشن Sticker Maker ساده‌ترین اپلیکیشن ممکن برای ساخت استیکر واتساپ است. تنها کاری که این اپ انجام می‌دهد، برش زدن تصاویر و تبدیل مستقیم آن‌ها به استیکر است، کاری که اگر دستتان سریع باشد به دقیقه هم نمی‌رسد.

البته نباید از آن انتظار قابلیت‌های ویژه‌ای مثل اپلیکیشن اول را داشته باشید. اپلیکیشن Sticker Maker می‌تواند نهایتا پکیج‌هایی شامل 30 استیکر برایتان بسازد که به راحتی به واتساپ قابل انتقال هستند.

Sticker Maker

Sticker Maker

سازنده: Viko & Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 28 / 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سونیا پارسی
    سونیا پارسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    سروش پلاس و گپ از صد تا واتساپ قابلیت بیشتری دارن

مطالب پیشنهادی