ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل سری گلکسی S21؛ مدل پایه احتمالا با پنل پلاستیکی عرضه می‌شود

سامسونگ احتمالا در رویداد 25 دی‌ماه از جدیدترین گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی S در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا رونمایی خواهد کرد. آخرین اطلاعات فاش شده مشخصات کامل‌تری از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ احتمالا در رویداد 25 دی‌ماه از جدیدترین گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی S در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا رونمایی خواهد کرد. آخرین اطلاعات فاش شده مشخصات کامل‌تری از این گوشی‌های هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و گلکسی S21‌ پلاس هر با دو نمایشگر +FHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز رونمایی خواهند شد. به نظر می‌رسد گلکسی S21 با نمایشگر 6.2 اینچی، گلکسی S21 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی و درنهایت نسخه الترا با نمایشگر 6.8 اینچی در دسترس کاربران قرار گیرند.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که نسخه الترا از نمایشگر با رزولوشن 1440 پیکسل با فناوری LTPO بهره خواهد برد و علاوه بر این از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته گوشی قرار نیست با قلم به بازار عرضه شود و مانند سری نوت هیچ جایی نیز برای قرار دادن قلم در طراحی گوشی تعبیه نشده است.

سامسونگ برای رفع مشکل قرار دادن قلم، کیس‌هایی را طراحی و به بازار عرضه می‌کند تا کاربرانی که قصد دارند از گوشی هوشمند خود با قلم S Pen استفاده کنند، مشکلی نداشته باشند.

در رندرهای قبلی به اشتراک گذاشته شده، دوربین پنل پشتی در قسمت بالای سمت چپ قرار داده شده بود که تصاویر جدید نیز رندرهای قبلی را در مورد موقعیت قرارگیری دوربین تایید می‌کند. رنگ به کار برده شده در قسمت ماژول دوربین با رنگ بقیه بدنه پنل پشتی متفاوت است.

جنس پنل پشتی گلکسی S21 پلاستیکی و جنس پنل پشتی نسخه الترا گلس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد جنس بدنه نسخه گلکسی S21 پلاس منتشر نشده است.

هر سه گوشی هوشمند جدید با چیپست اسنپدراگون 875 یا اگزینوس 2100 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. دوربین‌های گلکسیS21 و گلکسی S21 پلاس با نسل قبلی تفاوتی ندارد و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی S21‌ الترا با حسگر 108 مگاپیکسلی HM3‌ سامسونگ رونمایی خواهد شد که به نظر می‌رسد 12 درصد حساسیت بیشتری در برابر نور از خود نشان می‌دهد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 و 10 برابری و پیکسل‌های 130 درصد بزرگ‌تر در مقایسه به گلکسی S20 الترا به این نسخه اضافه کند.

گلکسی S21‌ از باتری 4000 میلی آمپرساعتی، گلکسی S21 پلاس با باتری 4800 میلی آمپرساعتی و نسخه الترا از باتری 5000 میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد.

ظرفیت باتری نسخه معمولی و الترا نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده‌اند ولی ظرفیت باتری نسخه پلاس نسبت به گلکسی S20‌ پلاس با ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت، افزایش یافته است. گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی S با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 به بازار عرضه خواهند شد.

گلکسی S21 در رنگ‌های بنفش، نقره‌ای، سفید و صورتی، گلکسی S21‌ پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی،‌ بنفش و نسخه الترا در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۹

    پلاستیک. هه. پرچمدار پلاستیکی. سامسونگ عشق پلاستیک. دزد بی سر وپا

مطالب پیشنهادی