ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نگاهی به ب‌ام‌و موتوراد Definition CE 04؛ جذابیت خالص یک اسکوتر برقی

ب‌ام‌و موتوراد با رونمایی از Definition CE 04 یک گام دیگر به عرضه نخستین اسکوتر الکتریکی خود که مجهز به صندلی است، نزدیک شد.  این اسکوتر در حقیقت همان مفهومی کانسپت لینک (Concept Link) است ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

ب‌ام‌و موتوراد با رونمایی از Definition CE 04 یک گام دیگر به عرضه نخستین اسکوتر الکتریکی خود که مجهز به صندلی است، نزدیک شد.  این اسکوتر در حقیقت همان مفهومی کانسپت لینک (Concept Link) است که با تغییرات اعمال شده در آن، می‌تواند راهی خطوط تولید شود. شاید بدانید مفهومی مذکور در سال 2017 معرفی شده بود.

اسکوتر مفهومی کانسپت لینک

کمپانی آلمانی اعتقاد دارد نسخه تولیدی Definition CE 04 به لطف ویژگی‌هایی چون قوای محرکه برقی، طراحی مدرن و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفتی، تعاریف جدیدی را از یک اسکوتر ارائه خواهد کرد.

از نظر طراحی، ب‌ام‌و موتوراد Definition CE 04 تا حد زیادی به نسخه کانسپت وفادار باقی مانده، به همین خاطر می‌توان گفت این اسکوتر از چهره‌ای متمایز در کلاس خود برخوردار است. از شاخص‌ترین ویژگی‌های ظاهری این اسکوتر زیبا باید به مواردی مثل بدنه کشیده و کم‌ارتفاع، سطوح یکدست بدنه با لبه‌های تیز، شکل خاص دماغه و بهره‌گیری هوشمندانه از ترکیب رنگ‌های سفید، مشکی و نارنجی اشاره کرد.

همانطور که در تصاویر ضمیمه شده می‌توانید مشاهده فرمایید، قسمت‌های مربوط به قوای محرکه به رنگ مشکی و پنل‌های بیرونی بدنه به رنگ سفید و نارنجی هستند. چراغ‌‌ اصلی این اسکوتر ساختاری مشابه با حرف U دارد، چراغ‌ عقب نیز حرف C وارونه را در ذهن تداعی می‌کند.

مهندسین ب‌ام‌و موتوراد باتری Definition CE 04 را در بخش زیرین بدنه تعبیه کرده‌اند. این امر سبب شده فضای زیادی برای قرار دادن لوازم مختلف طراحی شود. به عنوان نمونه مالک این اسکوتر الکتریکی می‌تواند به راحتی کلاه کاسکت و سایر تجهیزات خود را درون محفظه‌ای اختصاصی بگذارد. علاوه‌بر این، تعبیه باتری در کف مرکز ثقل اسکوتر را پایین آورده که آن هم تاثیر مستقیمی بر بهبود هندلینگ و توانایی‌های حرکتی دارد.

به منظور فراهم کردن قابلیت‌های ارتباطی، ب‌ام‌و موتوراد Definition CE 04 به یک نمایشگر 10.25 اینچی مجهز شده است. این نمایشگر بزرگ ضمن برقراری ارتباط بین راکب و سیستم‌های مختلف، امکان اتصال به تلفن همراه را نیز دارد.

در حال حاضر ب‌ام‌و موتوراد اطلاعاتی درباره پیشرانه اسکوتر جذاب خود منتشر نکرده، ولی از آنجایی که این وسیله نقلیه برای جابجایی در داخل شهر توسعه یافته، نباید از آن انتظار مسافت قابل پیمایش بالایی داشت. گفته می‌شود این اسکوتر افرادی را نشانه گرفته که تردد روزانه آنها در حدود 12 کیلومتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی