ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه فشرده سازی ویدیو
نرم افزار و اپلیکیشن

فشرده سازی ویدیو با اپلیکیشن Panda؛ ابزاری کارآمد و ضروری

ویدیوهایی که این روزها با گوشی می‌گیریم به طور شگفت‌آوری حجیم شده‌اند و این یعنی ارسال و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، کار راحتی نیست. خصوصا روزهایی که سرعت اینترنت هم وضعیت چندان خوبی ندارد. اینجاست که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

ویدیوهایی که این روزها با گوشی می‌گیریم به طور شگفت‌آوری حجیم شده‌اند و این یعنی ارسال و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، کار راحتی نیست. خصوصا روزهایی که سرعت اینترنت هم وضعیت چندان خوبی ندارد. اینجاست که یک برنامه فشرده سازی ویدیو می‌تواند به فرشته نجات شما تبدیل شود.

برنامه فشرده سازی ویدیو Panda تضمین می‌کند که ویدیوهایتان را با حفظ کیفیت، می‌تواند به میزان 70 درصد یا بیشتر کاهش حجم داده و برای این کار گزینه‌های متعددی پیش پایتان می‌گذارد. به این ترتیب هم حافظه از انباشگتی ویدیوهای حجیم پر نمی‌شود و هم در آپلود و اشتراک‌گذاری آن‌ها کار راحت‌تری خواهید داشت.

برنامه فشرده سازی ویدیو

اما بپردازیم به روش کار پاندا. اگر اغراق نکنیم، شاید پاندا ساده‌ترین اپلیکیشن فشرده‌سازی ویدیویی باشد که با آن کار خواهید کرد. ساده از این بابت که هیچ گزینه اضافی به غیر از فشرده‌سازی در این اپ نمی‌بینید و تنظیمات بیشتری برای تبدیل فرمت و مسائل دیگر در اختیارتان قرار نداده و فقط روی یک هدف متمرکز بوده. اما در رسیدن به همین هدف عالی عمل می‌کند.

تمام کار فشرده‌سازی پاندا در چهار مرحله خلاصه می‌شود. اول از همه باید ویدیو (یا ویدیوهایتان) را به اپلیکیشن بشناسانید. پاندا اگر چه فشرده‌سازی را یکی یکی انجام می‌دهد اما می‌توانید از همان اول تمام ویدیوهایی که می‌خواهید فشرده شوند را بارگذاری کرده و جالب این که برای همگی، یک متد ثابت در نظر بگیرید، که یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه است.

مرحله دوم، تعیین میزان فشرده‌سازیست. پاندا برای این کار گزینه‌های متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد. پنج گزینه اصلی Small File، Medium File، Large File، Fit to Email و حالت کاستوم هستند که درجه فشرده‌سازی متفاوتی از هم دارند. اما تصور می‌کنم که Large File (که با حفظ کیفیت اصلی و ابعاد، ویدیوها را فشرده می‌کند) جذابترین گزینه برای شما باشد.

برنامه فشرده سازی ویدیو

بعد از تعیین متد تبدیل، کافیست Compress را زده و منتشر تحویل خروجی بنشینید. خوشبختانه پاندا خیلی معطل‌تان نمی‌کند. بعد از تحویل خروجی، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پاندا برایتان نمایان می‌شود. اپلیکیشن با گزینه Compare، اجازه می‌دهد تفاوت بین خروجی و ویدیوی اصلی را پیش از ذخیره و اشتراک‌گذاری ببینید. نکته عالی اینکه اگر از فشرده‌سازی راضی بودید، همانجا با دکمه Replace می‌توانید ویدیوی کم‌حجم‌تر را در حافظه گوشی جایگزین کنید.

پاندا در فشرده‌سازی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. ممکن است ویدیوها را بتوانید به میزان 70 درصد فشرده کنید که برای یک اپلیکیشن موبایل عدد و رقم مطلوبی به نظر می‌رسد. هر چند این را هم باید در نظر داشته باشید که کیفیت خروجی‌ها ممکن است بسته به ویدیوی اصلی با هم تفاوت داشته باشند.

اما در کل پاندا یک برنامه فشرده سازی ویدیو قدرتمند است که همه می‌توانند از عملکرد خوبش رضایت داشته باشند. پاندا به صورت رایگان ارائه شده که در این نسخه باید تبلیغات تمام صفحه را تحمل کنید. اما خوشبختانه با جستجوی در نت فارسی می‌توانید به نسخه کامل اپ هم برسید که در آن از تبلیغات خبری نیست.

Video Compressor Panda

Video Compressor Panda

سازنده: farluner apps & games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۳۰ آبان ۱۳۹۹

    خیلی خوبه. لطفا هر روزاز این اپ‌های کاربردی در کنار اخبار تکنولوژی هم قرار بدین.

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۹

      نهایت تلاشمون رو می‌کنیم رامین عزیز. ممنون از نظرت.

مطالب پیشنهادی