ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون از نسل دوم عینک هوشمند «اکو فریم» رونمایی کرد

آمازون نسخه بروزرسانی شده و ارتقا عینک‌ هوشمند «Echo Frames» را با بهبود کیفیت صدا، طول عمر بیشتر باتری و در رنگ‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کند. قیمت نسخه اصلی این عینک‌ هوشمند آمازون 179.99 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

آمازون نسخه بروزرسانی شده و ارتقا عینک‌ هوشمند «Echo Frames» را با بهبود کیفیت صدا، طول عمر بیشتر باتری و در رنگ‌های جدیدی به بازار عرضه می‌کند.

قیمت نسخه اصلی این عینک‌ هوشمند آمازون 179.99 دلار تعیین شده بود؛ ولی تنها به تعداد محدودی تولید شده و همه کاربران امکان خرید آن را نداشتند. اکنون این امکان برای همه کاربران وجود دارد تا بتوانند نسخه جدید و بروزرسانی شده را با افزایش قیمت 70 دلاری نسبت به نسل قبلی، یعنی با پرداخت 249.99 دلار خریداری کنند.

آمازون در دعوت‌نامه «Day One Edition» به این موضوع اشاره کرده که نسل جدید عینک‌ هوشمند شرکت در دسترس همه کاربران قرار دارد.

نسخه جدید نیز همانند مدل اصلی به گونه‌ای طراحی شده که کاربران می‌توانند به روشی ساده از دستیار صوتی الکسا آمازون استفاده کنند. طراحی ظاهری مدل جدید نیز کاملا شبیه نسخه قدیمی است. در کل طراحی ظاهری عینک‌ Echo Frames شبیه تمام عینک‌های معمولی است که فقط دسته‌های آن ضخامت کمی بیشتری نسبت به عینک‌های معمولی دارد.

عینک هوشمند Echo Frames با گوشی‌های اندرویدی و iOS‌ سازگار بوده و علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن‌ها، می‌تواند تماس‌های تلفنی را برقرار کرده و موسیقی یا پادکست را پخش کند. نسخه جدید نیز همانند نسخه قبلی از ژست های حرکتی مانند سوایپ کردن نیز پشتیبانی می کند.

علاقه مندان می‌توانند نسل جدید عینک هوشمند آمازون را علاوه بر رنگ‌ مشکی در دو رنگ جدید آبی و رنگ خردلی با راه راه مشکی نیز خریداری کنند. آمازون با همکاری شرکت LensCrafters، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند عینک هوشمند خود را با لنز طبی استفاده کنند.

کاربران می‌توانند عینک هوشمند جدید را از 20 آذرماه خریداری کنند. از سوی دیگر آمازون در کنار معرفی عینک هوشمند جدیدش، اعلام کرده که دیگر قصد ندارد به تولید آمازون اکو لوپ رینگ ادامه دهد و تولید آن متوقف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی