ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Brightness Control
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Brightness Control؛ زمانبندی و کنترل کامل روی روشنایی صفحه

روشنایی صفحه گوشی چیزی است که احتمالا در طول شبانه‌روز، چندین مرتبه تغییرش می‌دهیم؛ حالا این تغییر می‌تواند به طور دستی باشد یا اینکه گوشی به طور خودکار این کار را برایمان انجام بدهد. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

روشنایی صفحه گوشی چیزی است که احتمالا در طول شبانه‌روز، چندین مرتبه تغییرش می‌دهیم؛ حالا این تغییر می‌تواند به طور دستی باشد یا اینکه گوشی به طور خودکار این کار را برایمان انجام بدهد. اما به غیر از روش دستی و اتوماتیک، روش سومی هم هست که موضوع مقاله معرفی اپلیکیشن امروز ماست.

برای کنترل روشنایی صفحه گاهی می‌توان دست به دامن اپ‌های شخص ثالث شد و این کار را به آن‌ها سپرد. در این صورت حداکثر کنترل روی روشنایی صفحه را بدست خواهید آورد. اپلیکیشن Brightness Control برای اندروید همین مزیت را برای اندرویدی‌ها به ارمغان می‌آورد.

Brightness Control در واقع نسخه رایگان اپلیکیشن Brightness Manager از یوگش داما، توسعه‌دهنده مستقل هندوستانی است. کاری که این اپ انجام می‌دهد، کار ساده‌ای است: به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات روشنایی را «برای هر اپلیکیشن» به طور مجزا زمانبندی کرده و میزان روشنایی را تعیین کنید.

اپلیکیشن بعد از نصب چند دسترسی از شما می‌خواهد، از جمله Usage Access تا بداند اپلیکیشنی که در حال اجراست چه چیزی است. با دادن دسترسی‌های لازم به Brightness Control، لیست تمام اپ‌های نصب شده برایتان ردیف می‌شود تا هر کدام را که خواستید مشمول قوانین استثنایی کنید. به طور مثال، می‌توانید کاری کنید که اپ کتابخوان شما به محض باز شدن در 100 درصد روشنایی صفحه باشد.

یا اینکه این اتفاق فقط در ساعات مشخصی از روز یا شب بیفتد. حالا تصور کنید که برای 10 اپلیکیشن چنین قوانینی گذاشته باشید. در این صورت لازم نیست با هر بار باز و بسته کردن هر کدام از این اپلیکیشن‌ها خودتان را درگیر کم و زیاد کردن نور صفحه کنید چرا که قوانین را از قبل تعیین کرده‌اید. Brightness Control در نسخه رایگان فقط ویژگی تعیین نور هر اپلیکیشن را ارائه می‌کند.

اما اگر خواستار زمانبندی روشنایی باشید باید نسخه پولی را بخرید که 0.69 پوند قیمت دارد، یعنی تقریبا یک دلار آمریکا. اگر از کم و زیاد کردن دائم روشنایی صفحه عاصی شده باشید، احتمالا دسترسی به چنین قابلیت‌هایی ارزش یک دلار هزینه کردن را برایتان داشته باشد.

بد نیست بدانید که توسعه‌دهنده این اپلیکیشن محصولات خوب دیگری هم دارد که می‌توانید در این لینک آن‌ها را مشاهده کنید.

Brightness Control Free

Brightness Control Free

سازنده: Yogesh Dama قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی