ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فصل تازه لیگ افسانه‌ها

مدت‌هاست که منتظر انتشار بازی League of Legends: Wild Rift هستیم و این بازی فقط به مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام رسیده اما خبر خوب این است که بتای بازی از روز بیستم آذرماه در خاورمیانه، ترکیه، روسیه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

مدت‌هاست که منتظر انتشار بازی League of Legends: Wild Rift هستیم و این بازی فقط به مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام رسیده اما خبر خوب این است که بتای بازی از روز بیستم آذرماه در خاورمیانه، ترکیه، روسیه و آفریقای شمالی هم در دسترس قرار می‌گیرد و بالاخره می‌توانیم بازی را تجربه کنیم.

League of legends

اگر دوست دارید به محض انتشار بازی، باخبر شوید و جزو اولین نفرات برنامه‌ی بتا هم باشید باید همین حالا در گوگل‌پلی یا اپ‌استور پیش‌ثبت‌نام کنید.

pokemon go

اما بازی Pokemon Go هم اعلام کرده که برای آخرین روز سال میلادی با حضور پوکمون‌های سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در روز ۲۲ و ۲۳ آذر یک ایونت برگزار خواهد کرد. در طی این ایونت هم امتیاز‌های اضافی می‌گیرید و هم شانس پیدا کردن پوکمون‌های خاص بیشتر می‌شود که جزئیات فراوانی دارد و می‌توانید از بخش ایونت‌های بازی این جزئیات را بیشتر بررسی کنید.Marvel Future Fight

Marvel Future Fight که اثر کمپانی معروف Netmarble است، دیروز یک آپدیت جدید منتشر کرد و شش کاراکتر جدید با نام‌های سنتری(Sentry)، اسکورپیون(Scorpion)، آرس(Ares)، مون استون(Moonstone)، مولکول من(Molecule Man) و داکن(Daken) را به بازی اضافه کرد. علاوه بر این کاراکترهای جدید که همگی از سری کمیک‌های دارک اونجرز هستند، تعدادی اسکین از همین سری کمیک هم برای کاراکترها اضافه شده و بعضی کاراکترها هم اسکیل‌های جدید را تجربه می‌کنند.

Garena Free Fire

این هفته یکی از معروف‌ترین بتل رویال‌های موبایل یعنی Garena Free Fire هم الایت پس جدیدش را معرفی کرد. اسم الایت پس جدید «Endless Oblivion» به معنی «فراموشی بی‌پایان» است و بیشتر بر مفهوم روح تمرکز دارد. این الایت پس جوایز، اسکین‌های جدید و اسلحه هم در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا در دنیای اسرارآمیزی که ارواح و پرتال‌های جابجایی نقش پررنگی دارند، زنده بمانند و به عنوان عضوی از گروه spirit defenders در برابر خطرات بایستند.

A3: Still Alive

فقط سه هفته از انتشار A3: Still Alive می‌گذرد اما ترکیب بتل رویال و MMORPG چنان دلچسب بوده که طرفداران خودش را پیدا کرده و به همین زودی اولین آپدیت را منتشر کرده است. آپدیت جدید چند تغییر جزئی مثل امکان داشتن حیوان دست‌آموز و افزایش ظرفیت لول آپ دارد و قلمرو جدیدی به اسم Metium را هم معرفی کرده تا بازیکنان به کشف ششمین قلمرو بپردازند و آیتم‌های ارزشمند به دست بیاورند.

Walls BreakerWalls Breaker‏

  • بازی آفلاین است

چند سالی هست که بازی‌های مینیمال جای خود را در دل بازیکنان موبایل باز کرده‌اند و هر از چند گاهی شاهد انتشار یک عنوان جدید در این سبک هستیم. Walls Breaker هم از همین دست بازی‌هاست که از شما می‌خواهد چهار دیواری که در هر مرحله وجود دارد را با استفاده از توپی که در وسط صفحه وجود دارد، تخریب کنید. بر خلاف سادگی گیم‌پلی، مراحل رفته رفته سخت‌تر می‌شوند تا چالش‌برانگیز بودن بازی حفظ شود. بازی‌های مشابه Walls Breaker فراوان هستند اما با قطعیت می‌توان گفت این بازی یکی از بهترین نمونه‌هاست.

Walls Breaker‏

Walls Breaker‏

سازنده: Lemon Jam Technology قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 447.4/158 مگابایت زبان:

Startup PanicStartup Panic‏

  • بازی آفلاین است

بازی درباره‌ی یک کارمند است که ابتدا به تنهایی در یک دفتر مشغول به کار است و رفته رفته با گسترش شرکت کسب و کارش رونق می‌گیرد. Startup Panic‏ یکی از آخرین عناوین بازی‌های tycoon است که چندان هم نسبت به بازی‌های قبلی این سبک متفاوت نیست و فقط به دلیل داشتن چند پایان داستانی کمی از کلیشه‌های همیشگی فاصله گرفته. روی هم رفته در اولین بررسی به نظر می‌رسد Startup Panic‏ بازی متوسطی باشد اما ارزش بازی کردن را دارد.

Startup Panic‏

Startup Panic‏

سازنده: TINYBUILD LLC قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/30 مگابایت زبان:

Donut Countydonut county

  • بازی آفلاین است

اگر از عاشقان حل پازل هستید Donut County را از دست ندهید؛ بازی کوتاه و لذت‌بخشی که تجربه‌ا‌ی منحصر به فرد را به همراه دارد و از شما می‌خواهد اشیا‌ی موجود در محیط را وارد گودالی کنید که همه چیز را به سمت خود می‌کشد و بزرگ‌ و بزرگ‌تر می‌شود تا جایی که ساختمان‌ها را هم ببلعد.

چالش‌های کوچک موجود در بازی تنوع گیم‌پلی را حفظ می‌کنند و با وجود کنترل‌های روان بازی که با صفحه لمسی کاملا سازگار هستند،‌ تجربه‌ی خوبی در Donut County نصیب بازیکنان می‌شود. تنها مشکل بازی مدت زمان کوتاه گیم‌پلی است که حدودا دو ساعت زمان می‌برد.

Donut County

Donut County

سازنده: Annapurna Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 352.1/124 مگابایت زبان:

ClusterduckClusterduck

  •  بازی آفلاین است

بازی‌های کژوال به سادگی معروف هستند که گاهی اوقات این سادگی به اوج می‌رسد و در Clusterduck هم شاهد همین قضیه هستیم. در Clusterduck باید تا حد ممکن زاد و ولد اردک‌ها را بالا ببرید و هر چقدر بازی جلو می‌رود به خاطر وجود جهش‌های ژنتیکی اردک های نوپا ظاهر عجیب‌تری پیدا می‌کنند. اما با زیاد شدن جمعیت اردک‌ها  باید برای فضای محدود هم فکری کنید و اردک‌ها را داخل حفره‌ی بزرگ بیاندازید تا برای بقیه جای کافی وجود داشته باشد، فقط یادتان باشد زیاد به این حفره نزدیک نشوید چون معلوم نیست توی این حفره چه خبر باشد.

Clusterduck

Clusterduck

سازنده: Prodigy Design قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 143/39 مگابایت زبان:

The TreeThe Tree‏

  •  بازی آفلاین و آنلاین است

با گسترش فناوری و متداول شدن تلفن‌های هوشمند، پای بردگیم‌ها هم به موبایل باز شد و تا همین امروز که شاهد انتشار بازی The Tree هستیم هم ادامه دارد. بازیکن باید در رقابت با بقیه، درخت خودش را با اضافه کردن شاخه، برگ، شکوفه، میوه و گل‌های طلایی پرورش بدهد و اولین کسی که بتواند تمام بخش‌های درخت را تکمیل کند برنده‌ی بازی خواهد بود. مثل سایر بازی‌های رومیزی باید استراتژی مشخصی به کار بگیرید و برخی اوقات رشد درختتان را کم کنید. اگر طرفدار بازی‌های بردگیم یا رومیزی هستید، حتما سری به بازی بزنید.

The Tree‏

The Tree‏

سازنده: Plug In Digital قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 653.7/84 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی