ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فرخوان کیا سورنتو جدید به علت احتمال آتش سوزی

برخلاف روال رایج در بین خودروسازان کشورمان خودروسازان بین‌المللی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام می‌کنند؛ فعلی که کمتر شاهد رخ دادن آن در بازار داخلی هستیم. در ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

برخلاف روال رایج در بین خودروسازان کشورمان خودروسازان بین‌المللی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام می‌کنند؛ فعلی که کمتر شاهد رخ دادن آن در بازار داخلی هستیم.

در همین راستا نیز به تازگی کیا تعدادی از شاسی‌بلندهای سورنتو 2021 نسل جدید را فراخوانده است. این خودروها که تحویل آن‌ها بین 1 آگوست تا 30 سپتامبر 2020 صورت پذیرفته است در سیستم سوخت رسانی خود دچار ایراد هستند.

در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر شده آمده است:

«ممکن است سوخت از گیره شیلنگ سوخت کم فشار نشت کند. این نشت سوخت ممکن است منجر به آتش‌سوزی موتور، تصادف و آسیب دیدگی یا مرگ سرنشینان وسیله نقلیه و یا حتی عابرین پیاده شود.»

کیا سورنتو 2021 به یک موتور 2.5 لیتری GDI چهار سیلندر مجهز است. این موتور توانایی تولید 191 اسب بخار قدرت و 247 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و با یک گیربکس هشت سرعته خودکار همکاری می‌کند. نیروی تولیدی قوای محرکه این خودرو به واسطه سیستم انتقال قدرت آن به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. در صورت تمایل خریداران سورنتو 2021 به سیستم تورک وکتورینگ (توزیه بهینه گشتاور) و دیفرانسیل با قفل مرکزی نیز مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود که کیا در حال تماس و برقراری ارتباط با دارندگان سورنتو 2021هایی است که شامل این فراخوان هستند.

کیا سابقه طولانی در اعلام فراخوان‌های بزرگ دارد. تنها در یک نمونه دو سال پیش این خودروساز کره‌ای به طور داوطلبانه برنامه ای به نام "کمپین ارتقای محصول" (Product Improvement Campaign) راه اندازی کرده تا بیش از 1,677 میلیون خودرو را بازبینی کند.

سورنتو 2021

این فراخوان که یکی از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود بود تعداد 939,655 دستگاه اپتیما، 425,662 دستگاه سورنتو و 312,323 دستگاه اسپرتیج مجهز به موتورهای 2 لیتری T-GDI و 2.4 لیتری GDI را شامل می‌شود. اکثر مدل های مذکور بین سال های 2011 الی 2018 تولید شده بودند.

کیا از جمله خودروسازانی است که  سابقه خوبی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sadra.Z
    Sadra.Z | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    والا به خدا بحث ما هم همین‌چیزاست! ایران‌خودرو با همین فرمون بره؛ ولی اولا بدونه که داره ماشین بی‌کیفیت میسازه و قیمت رو بیاره پایین، و ثانیا تو روی مشتری وای نسّه که محصول غرور آفرین زدیم! (سایر تولیدکننده‌ها هم همینطور)

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

      هیچ شرکتی که محصولاتش بی‌عیب نیستن! منتها با قبول کردن این عیوب و سعی در رفعشونه که مشتری جذب میشه و طرفدار شرکتم باقی میمونه.

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    اینا رو میخونم حس میکنم ما تو یه سیاره دیگه هستیم......

  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    دمش گرم

مطالب پیشنهادی